خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد به ایلنا خبرداد:

پارک کوهستان یزد برای مسافران نوروزی مهیا شده است/ ممنوعیت نصب چادر در پار‌ک‌های شهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۰۳

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد با اشاره به آماده سازی پارک‌های شهر در راستای استقبال از سال جدید گفت: تنها پارک کوهستان یزد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسین ساجدی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر سال یکی از برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در آستانه سال جدید آماده سازی پارک ها و بوستان های سطح شهر با کمک شهرداری در راستای اسکان و رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته از اوایل اسفند در بازدیدهای مختلف مشکلات و نواقص پارک‌ها شناسایی و تمهیدات ویژه ای برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در سطح پارک‌های شهر یزد اندیشیده شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد با اشاره به انتخاب و آماده سازی پارک کوهستان یزد در آستانه سال جدید برای اسکان مهمانان نوروزی اضافه کرد: در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی نیروهای انتظامی و آتش‌نشانی در این محل مستقر می شوند.

وی با اشاره به تامین امکانات لازم و ضروری برای اسکان مسافران نوروزی در پارک کوهستان یزد ادامه داد: پاکسازی محوطه پارک ها، رفع مشکلات و نواقص روشنایی داخل پارک ها، گلکاری داخل محوطه، تعمیر آبخوری ها، تنظیف محوطه نمازخانه و استراحتگاه های داخل پارک ها، بازپیرایی فضای سبز و تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در پارک ها و پارک کوهستان است.

ساجدی فر تاکید کرد: این پارک بصورت ویژه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و بجز این پارک ها نصب چادر در دیگر پارک های سطح شهر برای مسافران و گردشگران ممنوع است.

وی همچنین از آماده سازی کمپ آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: مسافران می توانن به صورت رایگان برای اسکان در این دو نقطه اقدام کنند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد افزود: مسافرانی که در این ایام به پارک کوهستان می‌آیند از امکاناتی که تعریف شده برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز