خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران خبر داد:

فعالیت سامانه سامد در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۰۱

مدیر کل بازرسی استانداری مازندران از فعالیت سامانه سامد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عزت الله هاشم زاده ظهر امروز در ارائه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر مازندران از فعالیت رابطان ارزیابی در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسانی در سطح ستادهای شهرستانی خبر داد و اظهار داشت: رابطان موانع را بلافاصله بررسی و رفع می‌کنند.

وی با توجه به جمع‌بندی شکایات مردمی در ایام سفرهای نوروزی در مازندران، برخی از چالش‌های عمده را برشمرد و به ارائه پیشنهاد خود به استاندار اشاره کرد و افزود: ماحصل چالش‌های همیشگی را به عنوان زیرساخت‌ در برنامه‌های استانی اعلام کنیم تا در افق 5 ساله به صورت دائمی حل شود.

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران به فعالیت سامانه 111-سامد- بنا به دستور استاندار در روزهای نوروز خبر داد و گفت: این سامانه گزارش‌های مردمی از خدمات سفر را دریافت می‌کنند که در اختیار کمیته ارزیابی قرار می‌گیرد تا بررسی شود.

وی آب شرب و دست‌اندازهای کوچک در جاده‌های درون‌‌شهری را دو نمونه از عمده شکایات مردمی در سال گذشته اعلام کرد و افزود: همچنین کمبود سرویس‌های بهداشتی در محل کمپ‌ها از جمله مشکلات بوده است. مصوب شد که مساجد بین‌راهی و درون‌شهری در نوروز یک ساعت پیش از اذان و دو ساعت بعد از اذان باز باشد.

هاشم زاده به نبود پزشک در برخی نقاط با دسترسی سخت و نبود متصدی سونوگرافی و رادیولوژی در برخی بیمارستان‌ها اشاره کرد و از علوم پزشکی استان خواست پیگیر این موضوع باشند.

وی همچنین بر لزوم فعالیت کارشناسان بیمه در تعطیلات نوروز برای بررسی خسارت بیشتر از هفت میلیون تأکید کرد.

هاشم زاده تغذیه اسکناس دستگاه‌های ATM بانک‌ها و راه‌اندازی دستگاه‌های سیار ATM در مناطقی که روستایی که جمعیت بیشتری در این روزها در آنجا حضور دارند را ضروری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز