خبرگزاری کار ایران

کرانچار: بحث تیم ملی رنگی نیست همه حمایت کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۸۵

سرمربی تیم ملی امید گفت: من هم اکنون در دوره سوم حیاتم هستم و آرزو دارم با جوانان کشور شما بتوانم به المپیک راه پیدا کنم.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید با خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در ابتدای حرف های خود گفت:  می‌دانید که من پنج سال و نیم است که در ایران هستم و سه نوروز را در اینجا پشت سر گذاشته ام. این جشن با شکوهی است که شما دارید و در آن سفره هفت سین می چینید و این سفره را با چیزهایی مثل ماهی قرمز، تخم مرغ رنگ کرده و سبزه تزیین می کنید که همگی نشان‌دهنده بیدار باش دوباره طبیعت است. می خواهم فرا رسیدن این عید را به همه مردم ایران تبریک بگویم و آرزو می کنم سال جدید برای شما بهتر از سال های قبل باشد.

کرانچار درباره سال ۹۷ گفت: سال ۹۷ برای من سال قابل انتظاری بود و آنچه که مدنظر داشتم انجام شد. من هم اکنون در دوره سوم حیاتم هستم و آرزو دارم با جوانان کشور شما بتوانم به المپیک راه پیدا کنم.  البته ابتدا باید به دور دوم صعود کنیم ولی آرزوی نهایی ما و همه کسانی که در این راه با ما همکاری کرده‌اند، مثل فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مهمتر از همه شما رسانه‌ها که نمایندگان مردم و خود مردم هستید، رسیدن به المپیک است. از شما خبرنگاران تشکر می کنم که در این دوره به ظاهر کوتاه، کاملا دقیق پیگیر تیم امید بودید تا بتواند با فراهم شدن امکانات لازم به دور دوم مقدماتی المپیک صعود کند.

 

وی افزود: از سه نوروز قبلی که در ایران بودم، دوتای آنها خیلی موفق بود. یک سال قهرمان لیگ و در یکی دیگر از سالها قهرمان جام حذفی شدیم. امیدوارم امسال هم خدا صدای ما را بشنود و این جایزه و پاداش را به ما بدهد تا موفق شویم.

 

او در مورد فضای حاکم بر تیمش گفت: بازیکنان تیم ما بسیار با انگیزه هستند. از نظر سخت افزاری هم آنچه می‌خواستیم تقریباً فراهم شده است. فقط بی صبرانه منتظر شروع اولین بازی هستیم.

 

سرمربی تیم امید اینگونه از مردم برای حمایت از شاگردانش دعوت کرد: اینجا دیگر بحث سرخابی و طلایی و دیگر رنگها نیست. صحبت از منافع ملی است که همه رنگ ها را پوشش میدهد. من خواهش می کنم همه کسانی که قرار است در تعطیلات نوروز به عنوان میزبان یا مهمان در تهران حضور داشته باشند، زمان تفریح خود را به حضور در استادیوم و تشویق تیم امید اختصاص دهند. این جوان ها قرار است نوید آینده زیبایی را برای فوتبال ایران بدهند. ما در صورت عبور از این مرحله، احتمال وسیعی به رویمان باز می شود که بتوانیم پس از مدت ها رنگ المپیک را ببینیم.

 

کرانچار درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: یونس دلفی و اللهیار صیادمنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت ساکی و آقاجانپور نیز مبهم است. با این وجود در تمرینات دنبال این هستیم که جایگزین هایی برای این نفرات پیدا کنیم و فکر می کنم بازیکنانی با کیفیت مشابه در اختیار داریم. آقاجانپور و ساکی ممکن است در طول تمرینات بهبود پیدا کنند ولی صیادمنش و دلفی نه. با این حال تیمی هستیم که می‌توانیم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز