خبرگزاری کار ایران

کرانچار: مشکل بازیکنان لژیونر فقط برای ما نیست/ چرا تیم ملی به صعود فکر نکند؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۰۵

سرمربی تیم امید ایران صحبت های جالبی را بر زبان‌اورد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در پایان جلسه تمرینی تیم امید ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط آمادگی تیم گفت: در دو مرحله قبلی اردو بازیکنانی حضور داشتند و اکنون یک گروه سومی هستند که در کیفیت‌شان تردیدی وجود ندارد و باید یک اردوی خوب قبل از بازی‌های آسیایی برگزار شود. بعد ۳۰ نفر را از بین این بازیکنان انتخاب کنیم که سعی می‌کنیم زیر ۲۱ سال باشد تا شاکله اصلی تیم را برای بازی های آسیایی آماده کنیم.

وی در مورد وضعیت لژیونرهای بازیکنان تیم امید گفت: این مشکل فقط برای ایران نیست بلکه همه کشورهای آسیایی درگیر این مساله هستند البته با باشگاه‌های خارجی مذاکره و مکاتبه می‌کنیم اما آنها مجبور نیستند که بازیکنانشان را در اختیار ما قرار بدهند چون این مسابقات در تقویم فیفا نیست فقط بازی های المپیک و جام جهانی در تقویم فیفا هست و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی همکاری لازم را با ما داشته باشند و بازیکنانش را در اختیار ما قرار بدهند.

کرانچار در مورد وضعیت بدنی بازیکنان بعد از تعطیلی لیگ گفت: بازیکنان باید به ناچار استراحت می‌کردند زیرا یک فصل پرفشار را پشت سر گذاشتند. باید استراحت می‌کردند اما با وجود تعطیلی تمرینات تیمی و استراحت هم با شرایط بدنی مناسبی به اردوی تیم امید آمدند و هر کدام آنها تمرین انفرادی داشته‌اند و تمرین و اردوی اصلی تیم امید از ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود و ۴۵ روز قبل از بازی‌های آسیایی تمرین خواهیم داشت.
وی افزود: پنجشنبه وقتی اردو تمام شود بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان هستند و بعد وقتی ۱۲ تیر به اردو می‌آیند شرایط بهتری خواهند داشت.

سرمربی تیم امید در مورد حضور ایران در جام جهانی و مسیرسخت صعود در گروه تیم ملی گفت: فوتبال زیبایی هایش به این است که هم قابل پیش بینی است و هم غیرقابل پیش بینی، شانس هم در صعود ایران می‌تواند نقش داشته باشد.چرا ایران نتواند به صعود فکر کند؟ اگر اسم تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش این گروه را دشوار می‌کند اما با توجه به توانایی های ایران می‌توان انتظار داشت که تیم ملی همه حریفان را غافلگیر کند البته صعود به جام جهانی خودش یک موفقیت است بخصوص اینکه تیم ملی ۲ مرتبه متوالی به جام جهانی صعود کرده و هر آنچه هم در این جام جهانی بدست بیاورد به این موفقیت اضافه می کند.

کرانچار تصریح کرد: همه چیز بستگی به نحوه اندیشه و تاکتیکی که سرمربی تیم اتخاذ می‌کند دارد و اینکه بازیکنان در چه شرایطی هستند البته یک مقدار هم شانس نیاز است که مسیر صعود نهایی را نشان بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز