خبرگزاری کار ایران

کرانچار: کار ما برای انتخاب ۳۰ بازیکن بسیار سخت است/ باید با باشگاه‌ها تعامل خوبی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۸۳

سرمربی تیم امید در مورد شرایط تمرینات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کرانچار سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: در این هشت روز، بازیکنانی از گروه اول تا سوم آمدند و همچنین همه از فدراسیون فوتبال به محل تمرین آمدند.

وی ادامه داد: تا به امروز ما سعی کرد‌ه‌ایم که طبق برنامه جلو برویم وکار ما برای انتخاب ۳۰ بازیکن بسیار سخت است. کار ما واقعاً برای انتخاب ۳۰ بازیکن سخت است چرا که تمام بازیکنان کیفیت بالایی دارند و این کار ما را دشوار کرده است. قطعاً هر بازیکنی که در تیم ملی انتخاب می شود و در نهایت بازی می‌کند کیفیت بالایی دارد و می‌تواند کمک کند تا در مسابقات مهم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در ادامه نیز گفت: در بازی‌های آسیایی که پیش رو داریم سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در ترکیب اصلی حضور دارند تا در آینده در تیم المپیک هم  به ما کمک کنند. همچنین از بازیکنان زیر ۲۳ سال هم استفاده می‌کنیم تا در کنار بزرگسالان تجربه خوبی به دست بیاورند و رشد کنند. بازیکنان مد نظرمان برای حضور در اردوها و ترکیب اصلی از بازیکنانی است که در تیم‌های باشگاهی فیکس بازی می‌کنند و در ترکیب اصلی حضور دارند برای همین باید با باشگاه‌ها تعامل خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان خوبی را انتخاب کنیم.  چرا که هفته آینده اردوی ما آغاز خواهد شد و باید بازیکنان در اختیار تیم باشند

وی در ادامه تاکید کرد: در خصوص دروازه‌بان باید بگویم که در حال حاضر از دروازه‌بانانی که در تیم ملی امید حضور دارند و تمرین می کنند راضی هستم چرا که تلاش می‌کنند، اما در صورتی که نیاز داشته باشیم حتماً از دروازه‌بان با تجربه استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: برای اینکه در مسابقات بین‌المللی نتیجه خوبی به دست بیاوریم نیاز داریم تا بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کنیم. اردوی تیم ملی امید از ۱۱ و ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود و ما نیاز داریم تا ۴-۵ بازی دوستانه با کیفیت برگزار کنیم، در تفکرات من بازی هایی مثل عراق و چین است که می‌تواند خیلی به ما کمک کند تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنیم.

وی در ادامه در خصوص تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی امید در بحث در اختیار گذاشتن بازیکنان نیز گفت: من زمانی که در سپاهان حضور داشتم همیشه از این موضوع استقبال کردم و سعی کردم تمام تلاشم را بکنم تا به تیم ملی فوتبال به ویژه در بخش پایه کمک کنم. این موضوع می‌تواند به بازیکنان در آینده کمک کند. به نظرم مسئولین فدراسیون باید با مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها به صورت خصوصی صحبت کنند تا بتوانیم تعامل خوبی داشته باشیم به هر حال اردوی پیش‌فصل باشگاه‌ها هم تقریباً از هفته آینده آغاز خواهد شد، بازیکنان باید طبق قرارداد در تمرینات حضور داشته باشند. تلاش می‌کنیم در صورت نبود بازیکن از بازیکنان با کیفیت و جایگزین استفاده کنیم. 

کرانچار در ادامه در خصوص مذاکره با بازیکنان بین‌المللی که شاغل در لیگ‌های اروپایی هستند نیز گفت: ما با بازیکنانی نظیر شکاری و نورافکن صحبت کردیم آنها نیاز دارند تا خودشان با مدیران باشگاه صحبت کنند، باید از طریق فدراسیون هم رایزنی‌ها لازم انجام شود تا در تمرینات حضور داشته باشند. 

کرانچار در پایان در خصوص اینکه آیا دستیاری به کادر فنی تیم ملی امید اضافه می‌شود یا خیر، گفت: در حال حاضر شاهرودی به عنوان مربی به کادر تیم ملی اضافه شده مطمئناً یک یا دو دستیار به کادر فنی اضافه می‌شود تا بتوانیم با قدرت کارمان را آغاز کنیم.

وی در پایان تاکید کرد:دستیار ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شود و اردوی تیم ملی امید هم از ۱۱ و ۱۲ تیرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز