خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

بازار از کالاهای اساسی اشباع بوده و تمام کالاها تأمین است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۷۶

وزیر کشور تاکید کرد: بازار از کالاهای اساسی اشباع بوده و تمام کالاها تأمین است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه در جلسه امروز مروری بر عملکرد ستاد طی یک سال گذشته داشتیم تا ضعف‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها کاملاً شناسایی شود، گفت: در این جلسه وضعیت سال ۹۸ را ترسیم و چالش‌های احتمالی در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از تمام دستگاه‌ها گزارش‌گیری شد که الحمدلله همه آنها گزارش مناسبی را ارائه کردند که تمام کالاها تأمین است و بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه برای سال جدید مقرر شد نظام اطلاع‌‌رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم، اظهار داشت: کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد که برای همه پروژه‌ها، طرح‌ها و همه اقداماتی که در کشور در حوزه اقتصادی، عمرانی، سرمایه‌‌گذاری و تولید انجام می‌شود، پیوست‌های اطلاع‌‌رسانی و تبلیغات مناسبی چه حین عمل و چه قبل از آن انجام شود.

رحمانی فضلی افزود: در اینجا لازم است بگویم که در مدتی که این ستاد آغاز به کار کرد و به خصوص در این یک ماه اخیر با توجه به سیاست‌هایی که ما باید بازار را در ثبات و آرامش نگه می‌داشتیم، صداوسیما و باقی رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: تجربه شش ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع‌‌رسانی در کنار مسئولان اقتصادی همکاری داشته باشیم، خواهیم توانست اطلاع‌‌رسانی خوب و مناسب و همچنین افزایش مشارکت و در عین حال ایجاد ثبات در روند بازار را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز