خبرگزاری کار ایران

چهار نکته‌ی مهم برای رزرو بلیط هواپیما

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۹۱

شاید شما هم یادتان باشد که برای رزرو بلیط هواپیما چقدر سختی می‌کشیدیم! اگر فقط می‌خواستیم بلیطی داخلی به‌عنوان‌مثال از تهران به اصفهان رزرو کنیم، مقدار زیادی از وقتی که از طریق پرواز می‌توانستیم ذخیره کنیم را باید به خرید بلیط اختصاص می‌دادیم.

ایلنا؛ اولاً که باید از روش‌های عجیب استفاده می‌کردیم و شماره‌ی چند آژانس را پیدا می‌کردیم که خود این کار مستلزم بررسی کردن نقاطی از منزل همچون داخل دفترچه تلفن، پشت جلد یک کتاب، زیر فرش و ... بود تا شماره‌ای از آژانس پیدا کنیم. اگر هم پیدا نمی‌کردیم باید با مخابرات تماس می‌گرفتیم؛ اما اصل دردسر اینجا بود که باید اسم چند آژانس را یادمان می‌آمد.

اگر هم شماره‌ی چند آژانس را پیدا می‌کردیم درنهایت تنها در حد مشاوره‌ای می‌توانستند به ما کمک کنند و باید با یک الی چند خط تاکسی و صرف حداقل دو ساعت زمان به دفتر آژانس موردنظر می‌رفتیم و با پرداخت هزینه، بلیط را دریافت می‌کردیم. بهایی سنگین برای خرید یک بلیط هواپیما!

رزرو بلیط هواپیما در دوران پس از تاریخ!

بعدازاینکه شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی امکان خرید بلیط هواپیما را در بستر آنلاین فراهم کردند، انقلابی مهم در این صنعت رخ داد و در یک‌کلام سفر کردن راحت شد. دیگر نیازی نیست که این فرایندهای پیچیده برای خرید یک بلیط هواپیما طی شوند و فقط کافی است سایت سفیران ایرتور را باز کنید تا نه‌تنها نرخ بلیط هواپیما برای انواع مسیرها را به دست آورید بلکه امکان خرید انواع بلیط هواپیما و کلاس‌های پروازی ازجمله پرواز چارتر و سیستمی، بیزنسی یا اکونومی و ... را به دست آورید؛ اما چهار نکته را در مراحل مختلف رزرو بلیط هواپیما فراموش نکنید تا لذت تمام و کمال خرید بلیط هواپیما به‌صورت اینترنتی را بچشید!

چهار نکته‌ی مهم برای رزرو بلیط هواپیما

از سایتی بخرید که شما را گیج نکند!

این روزها سایت‌های زیادی بلیط هواپیما می‌فروشند اما سعی کنید از سایتی بلیط خریداری کنید که شما را گیج نکند. سایت سفیران ایرتور این ویژگی را دارد و با داشتن ظاهری زیبا که از نظرات خود شما برمی‌آید خرید بلیط را بسیار راحت می‌کند.

اطلاعات خود را دقیق وارد کنید!

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین راحت است اما مراقب باشید که انتظار راحتی زیاد باعث نشود که در رزرو بلیط هواپیما دقت به خرج ندهید. اکثر شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها مسئولیتی در قبال اطلاعات شما قبول نمی‌کنند و یا ارتباط برقرار کردن با آن‌ها پیچیدگی و سختی زیادی دارد و لازم است با پیگیری زیاد اطلاعات خود را اصلاح کنید. خلاصه از ما می‌شنوید مراقب باشید بجای برداشتن ابرو، چشم کور نکنید! خرید بلیط هواپیما از سفیران ایرتور این ویژگی را نیز دارد که اگر نیازی داشته باشید و با ما تماس بگیرید، رسالت کل شرکت حل مشکل شما خواهد شد!

قیمت‌ها را مقایسه کنید!

اگر مثل قدیم بود که باید تماس و پیگیری زیادی انجام می‌دادید تا به یک آژانس دسترسی پیدا کنید و از آن اطلاعات بگیرید، احتمالاً زود خسته می‌شدید و تن به اولین قیمت می‌دادید! امروزه برعکس می‌توانید برای خرید یک بلیط هواپیما، در کمتر از چند دقیقه اطلاعات بسیار زیادی از انواع پرواز چارتر و سیستمی و قیمت‌ها را به دست آورید. در این شرایط همیشه با صرف زمان بیشتری چند سایت را بررسی کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را بتوانید ببینید.

بصورت مستقیم خرید کنید!

دیگر لازم نیست که برای مشاهده‌ی قیمت بلیط هواپیما به یک سایت مراجعه کنید، برای انتخاب فروشنده یک صفحه‌ی دیگر را ببینید، اطلاعاتتان را در یک صفحه‌ی سوم وارد کنید و بلیطتتان را پس از 10 دقیقه از صفحه‌ی چهارم تحویل بگیرید. تمام این کارها را می‌توان زیر 2 دقیقه در سایت سفیران ایرتور انجام داد و لازم نیست هیچ صفحه‌ی دیگری را سر بزنید.

کلماتی که با رنگ آبی مشخص شده اند به آدرس های زیر لینک شوند:

رزرو بلیط هواپیما:

https://safiranairtour.com/

پرواز چارتر:

https://safiranairtour.com/charter

نرخ بلیط هواپیما:

https://safiranairtour.com/price-flight

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز