خبرگزاری کار ایران

در مورد سرمربی پارس جم حرف بزنم بزرگ می‌شود

مطهری: می‌گفتند ارسلان فقط یک جرقه بود/ دوست دارم یک روز به استقلال بروم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۱۶

مهاجم ذوب آهن از سختی‌هایی که در سال 97 پشت سر گذاشت تا به اوج برگردد صحبت کرد.

ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال 97 از هیچ جهت برای من سال خوبی نبود و اتفاقات ورزشی خوبی برای من رخ نداد و باعث شد متضرر شوم و از لحاظ اقتصادی هم دیگر همه می‌دانند شرایط کشور ما به چه صورت است و نیازی به صحبت در این باره وجود ندارد. ولی اواخر سال برای من اتفاقات خوبی افتاد و به نوعی این سال برای من خوب تمام شد و از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

وی در مورد دوران سختش در سال گذشته گفت: من انتخاب اشتباهی داشتم که به پارس جم پیوستم و از این بابت خیلی متضرر شدم. اتفاقی برای من در این تیم افتاد که مقصر آن را هرگز نخواهم بخشید. دوست ندارم در مورد سرمربی پارس جم و رفتاری که داشت صحبت کنم چرا که بزرگ می‌شود و آدم‌های کوچک را نباید بی‌خودی بزرگ کرد. فقط بگویم پارس جم ضربه بزرگی به فوتبال من زد.

مهاجم ذوب آهن در مورد رفتن به تراکتورسازی هم عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است ولی در این تیم هم شرایط سختی داشتم چرا که در پست اصلی خودم بازی نمی‌کردم و سرمربی تیم من را وینگر بازی می‌داد و به من گفت در این پست بازیکنی بهتر از تو ندارم ولی پست تخصصی من مهاجم نوک است و به همین خاطر نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و بازهم ضرر کردم و فوتبالم عقب‌گرد زیادی داشت و به نوعی مجبور شدم از صفر شروع کنم.

مطهری در مورد اینکه روزی بازیکن مطرح نقل و انتقالات بود و تیم‌های بزرگ دنبالش بودند گفت: بله متاسفانه شرایط خوبی داشتم که مدتی از آن فاصله گرفتم. حتی گفته می‌شد مطهری یک جرقه بود و توانایی زیادی ندارد. به این افراد که اینطور فکر می‌کردند حق می‌دهم و شاید این شرایط برای بازیکن دیگری هم بود من چنین فکری در موردش می‌کردم ولی خوشحالم همکاری با منصوریان و ذوب آهن باعث شد به اوج برگردم و توانایی‌های خودم را نشان دهم.

وی در مورد گل‌های حساس خود به پدیده، النصر، استقلال خوزستان و سپاهان گفت: لطف خدا بود و زحمات بچه ها را تبدیل به گل کردم و به نوعی آسان‌ترین کار را انجام دادم. خوشحالم که برای تیم مفید بودم و انتظار کادرفنی را برآورده کردم و در ادامه هم دوست دارم عملکرد خوبم را ادامه دهم.

مهاجم ذوب آهن در مورد علاقه قلبی خود به استقلال که بارها آن را عنوان کرده گفت: بله من همیشه گفته‌ام استقلالی‌ هستم و علاقه زیادی به این تیم دارم ولی متاسفانه پیشنهادی از این تیم نداشتم و حتی در مقطعی پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال دنبال جذب من بود. آرزو دارم روی با پیراهن استقلال به میدان بروم.

مطهری در مورد آرزویش در سال 98 هم گفت: آرزو دارم مردم ایران سلامت و در خوبی باشند و مشکلاتی هم که دارند برطرف شود. از نظر فوتبالی هم امیدوارم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم. سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز