خبرگزاری کار ایران

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با ایلنا:

آسیا تخصص استقلال است و کامبک تخصص ما

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۶۹

مهاجم ذوب آهن در مورد برتری مقابل النصر صحبت کرد.

ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و النصر در جدول لیگ عربستان دوم جدول است و حریف سرسختی برای ما بود ولی با توجه به تساوی مقابل الزورا نیاز به 3 امتیاز بازی داشتیم که به آن رسید.

وی در مورد گل زودهنگامی که از این تیم دریافت کردند گفت: در بازی‌های حاشیه خلیج فارس باید چند دقیقه از شروع بازی بگذرد تا با شرایط جوی و بازی خو بگیریم حتی اگر یک هفته قبل هم در آنجا اردو داشته باشیم بازهم شرایط بازی فرق می‌کند و دقیقا در همین دقایق بود که غافلگیر شدیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد دو پنالتی که داور برای النصر گرفت و تکرار ضربه اول عنوان کرد: من صحنه‌ها را از نزدیک ندیدم ولی داور به نظرم می‌توانست یکی از پنالتی‌ها را نگیرد یا پنالتی اول را تکرار نکند چون یک قدم بیرون آمدن را هیچ جا تکرار نمی‌گیرند. فکر می‌کنم داور تا حدی تحت تاثیر جو بازی و تیم میزبان قرار داشت.

مطهری در مورد اینکه پس از اعلام پنالتی دوم النصر کار را تمام شده دیدند یا نه، گفت: دقیقه 88 بازی بود و اگر ضربه گل می‌شد کار سختی داشتیم ولی همه هدف ما برگشتن به بازی بود و حتی در صورت گل شدن آن توپ باز هم به بازی برمی‌گشتیم و حداقل یک مساوی را می‌گرفتیم.

وی در مورد گلزنی خودش در دقایق پایانی بازی عنوان کرد: منصوریان من را به زمین فرستاد و همه هدفم این بود که مفید باشم و در بازی تاثیر خودم را بگذارم. اگر هم گل نمی‌زدم تلاش می‌کردم به تیم کمک کنم تا نتیجه بگیرد و فکر می‌کنم تلاش بچه‌ها بود که توسط من به ثمر نشست و من راحت‌ترین کار را انجام دادم.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه به نظر می‌رسد برگشتن به بازی تبدیل به تخصص ذوب آهن شده است گفت: می‌گویند آسیا تخصص استقلال است و حرف درستی است و این تیم چند سال است بدشانسی می‌آورد. تخصص ما هم کامبک است و خدا را شکر می‌کنم به این شخصیت تیمی‌ رسیدیم که تا پایان برای برگشتن به بازی تلاش می‌کنیم و موفق هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز