خبرگزاری کار ایران

شفر: چشمی، پاتوسی، منتظری و دانشگر خوب بازی کردند/ صیادمنش مثل الماس است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۶۹

سرمربی استقلال در مورد برتری تیمش مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا؛ وینفرد شفر بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: نه فقط بابت نتیجه بلکه به خاطر فوتبال خوبی که انجام دادیم، خوشحالم. شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. دو بار هم شانس آوردیم. بسیار خوشحالم که هواداران در این هوای سرد کنار ما بودند.

سرمربی استقلال درباره ترکیب یکنواخت این تیم در بازی‌های اخیر، تاکید کرد: چند بازیکن ما در آمادگی کامل نبودند. امروز پاتوسی و منشا را تعویض کردیم. باید آمادگی بدنی بیشتری داشته باشند. می‌خواستم فرصتی هم محسن کریمی بدهم. او یک سالی بازی نکرده بود و باید خودش را نشان می‌داد. او یک پنالتی هم داشت. با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر، باید از همه بازیکنان استفاده کنیم.

وی درباره بهترین بازیکن تیمش در این بازی نیز یادآور شد: می‌توانم بگویم روزبه چشمی، پاتوسی، منتظری و دانشگر خوب بازی کردند اما کل تیم خوب بود. صیادمنش هم امروز خیلی خوب بازی کرد.

شفر درباره آینده الله‌یار صیادمنش نیز گفت: می‌توانم بگویم الله‌یار صیادمنش مثل الماس برای استقلال است. شنیدم خیلی از مدیران برنامه‌ها از اروپا با او و پدرش تماس گرفتند اما دوست دارد اینجا بماند تا آینده خوبی را برای خودش بسازد. الان مثل پدر از او مراقبت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی او را با بهانه‌هایی از ایران ببرد.

وی در واکنش به اینکه هنوز هم طرفدار مونشن گلادباخ است، یادآور شد: مونشن گلادباخ تیم خوبی است که بازیکناین مانند یوپ هاینکس، برتی فوکس و … را داشت.

وینفرد شفر در نشست خبری بعد از این دیدار هم حاضر شد و گفت: یک سال پیش شرایط بسیار بدی برای پادوانی در چنین روزی پیش آمد و او مصدومیت سختی داشت. برای او از طرف بازیکنان، کادرفنی، باشگاه و هواداران آرزوی بهترین ها را دارم و به او می گویم که تو را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

او درباره بازی هم گفت: قبل از بازی نیز گفتم که با تیم خوبی بازی داریم. منصوریان روی این تیم خیلی خوب کار کرده و به او دوباره برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. ما هر دو بازی قبلی آن‌ها را دیدیم و خیلی خوب آن‌ها را آنالیز کردیم. بازیکنان ما آماده سازی مناسبی داشتند. بازیکنان می‌دانستند باید در زمین چه کاری انجام دهند. نه برای نتیجه بلکه برای سبک بازی تیم خوشحال هستم.

وی ادامه داد: دو مرتبه البته روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر ابتدای نیمه دوم شانس آوردیم و بدون شانس نیز نمی‌توانیم برنده باشیم. به محسن کریمی بعد از بازگشت به فوتبال تبریک می‌گویم. او دو فرصت خوب داشت. به پاتوسی نیز تبریک می‌گویم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم زیرا 4روز یک بار بازی داریم. شاید یک بازیکن که امروز روی نیمکت نبود، هفته بعد روی نیمکت باشد. بابت فوتبال تک ضرب، یک و دو، پاس قطری و شوت های خوبی که زدیم بسیار خوشحالم.

شفر در واکنش به خبرنگاری که نتایج استقلال را سینوسی می‌دانست، اظهار کرد: شاید شما در این مدت در اروپا بودید و به تازگی به ایران بازگشتید. فصل گذشته بعد از حضور من استقلال انتهای جدول بود و با حضور من در رده سوم قرار گرفت و در آسیا نیز نتایج خوبی کسب کردیم. یکی از مسائل ما دیر اضافه شدن بازیکنان به تیم ما بود که باعث شد از نظر شرایط بدنی تفاوت داشته باشند و باید با آنها کار می کردیم. پاتوسی بازی قبل کمتر بازی کرد و منشا نیز همینطور. ایسما همچنین نیاز به آمادگی بدنی بهتری دارد. قدم به قدم از نظر تاکتیک و مسائل جسمانی پیشرفت می کنیم. لیگی که اکنون در ایران داریم از فصل گذشته و دو سال گذشته بسیار بسیار بهتر شده است. بازی ذوب آهن و الغرافه را دیدید که الغرافه تیم کوچکی نبود اما ذوب آهن برنده شد. این موضوع برای فوتبال ایران خوب است. بازیکنان جوانی به تیم ما و سایر تیم ها اضافه شدند. این برای تیم ملی نیز در آینده بسیار خوب است.  زمانیکه پاتوسی به جمع ما اضافه شد، ما او را می شناختیم اما بازیکنان با سبک بازی او آشنا نبودند. تیم ما با گذشت زمان متحد تر و هماهنگ تر می شود و اکنون کار گروهی تیم ما خوب است و این برای داخل زمین نیست و بازیکنان با یکدیگر خوب هستند. بازیکنانی مانند میلاد زکی پور امروز کنار ما نبودند اما شاید بازی بعدی بازی کند یا روی نیمکت حضور داشته باشد. در بازی های گذشته نیز این موضوع را گفتم که بازیکنی با قیمت 80 میلیون در 5 دقیقه آخر به زمین رفت و با همه سرعت وارد زمین شد. روزبه به دلیل کارت زرد محروم است و علی کریمی مصدوم است و باید ببینیم چه کاری باید انجام دهیم. بسیار خوشحالم که می توانیم هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پاتوسی با مصدومیت رو به رو شده است، بیان کرد: او مشکلی ندارد. اگر بازیکنی صد در صد آماده نباشد، باید کمتر بازی کند. مانند داریوش و مخسن کریمی. نمی‌خواهیم روی این مسائل ریسک کنیم. شجاعیان امروز 20 دقیقه بازی کرد و خوب بود و شاید بازی بعدی به او احتیاج داشته باشیم.

وی در پایان درباره پنالتی از دست رفته تیمش مقابل ذوب آهن و پارس جنوبی جم گفت: در یک روز یا دو روز قبل از هر مسابقه شرایط بازیکنان را بررسی می کنیم و شاید اگر اللهیار صیادمنش می خواست نیمکت نشین باشد، می‌توانستیم یک بازیکن بیشتر روی نیمکت داشته باشیم اما نمی‌خواستم ترکیب تیم برنده را تغییر دهم و به همین دلیل با این ترکیب بازی کردیم. به میثم تیموری نیز گفتم به دلیل نیاز بیشتر به یک مهاجم، اللهیار بازی کرد. من معمولا نمی‌گویم چه کسی پنالتی بزند و هر بازیکنی شرایط بهتری داشته باشد، پنالتی می‌زند. نمی‌دانم چرا داور پنالتی را تکرار کرد اما هر زمان او را می‌بینم به دلیل شخصیت خوب و قضاوت او خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز