خبرگزاری کار ایران

مطهری: مجبورم به سپاهان هم گل بزنم/ فاصله زیاد است ولی به آقای گلی فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۴۹

مهاجم گلزن ذوب آهن از شرایط آمادگی خودش و درخشش در ترکیب این تیم صحبت کرد.

ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با آنالیز دقیقی که روی نقاط ضعف حریف داشتیم به خوبی به آنها حمله کردیم و توانستیم به گل برسیم و 3 امتیاز مهم بدست بیاوریم.

وی در مورد 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند هم گفت: اگر بازی را دیده باشید 2 گل زدم و 2-3 گل دیگر هم نزدم. این را هم بگویم که من در نوک حمله ساده‌ترین کار ممکن را انجام می‌دهم و زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل می‌کنم و اینطور نیست که همه‌اش مربوط به خودم باشد.

مهاجم ذوب آهن در مورد درخشش این روزهایش در ترکیب تیم عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم به مرز آمادگی برسم. آمادگی جسمی یک بحث است و آمادگی روحی بحث دیگر که خدا را شکر در هر دو مورد در فرم عالی خودم هستم و می‌توانم برای تیمم مفید باشم.

مطهری در مورد اوضاع ذوب آهن در جدول هم گفت: شرایط خوبی در این فصل نداشتیم ولی خدا را شکر کمی اوضاع بهتر شده است. 2 بازی معوقه داریم که اگر آنها را ببریم خیلی شرایط عوض می‌شود. جدول طوری است که اختلاف تیم پنجم و ششم خیلی زیاد است و بقیه تیم‌ها فاصله کمی دارند و می‌توانیم خیلی بالاتر از این برویم. ذوب آهن همیشه ذوب آهن است و ممکن است افت کند ولی دوباره اوج می‌گیرد.

وی در مورد بازی با سپاهان در نوروز عنوان کرد: بازی بعدی ما دربی است و در این بازی مجبورم گل بزنم چرا که نتیجه زحمات بچه‌ها را من و نفرات خط حمله باید به بار بنشانیم و در این بازی هم محکوم به نتیجه گرفتن هستیم و می‌خواهیم هم به اوضاعمان در جدول سر و سامان دهیم و هم هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه آیا با وجود فاصله زیاد با صدر جدول گلزنان به فکر اضافه شدن به کورس هست یا نه، گفت: صد در صد به آقای گلی فکر می‌کنم. البته کار سختی است و باید شرایط خیلی خوب پیش برود تا به جمع گلزنان برتر اضافه شوم. در کل مهم آقای گل شدن من نیست و مهم این است که ذوب آهن نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز