خبرگزاری کار ایران

فرماندار تایباد مطرح کرد:

مدیریت جهادی با اخلاق مداری و قانون مداری میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۳۹

فرماندار تایباد گفت: مدیریت جهادی با اخلاق مداری و قانون مداری میسر می‌شود.

به گزارش ایلنا از تایباد، حسین شرافتی‌راد در آخرین شورای اداری که امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد، افزود: امسال که جنگ اقتصادی دشمن بر کشور تحمیل شده برای خنثی کردن فتنه‌ها باید هرچه با شکوه‌تر در تمام عرصه‌ها از دولت حمایت کرد. 

وی تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی را حمایت از بخش داخلی دانست و مطرح کرد: در برهه کنونی برای مقابله با دشمنان و خودکفایی باید از بخش داخلی حمایت کرد و از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های موجود برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شد.

  نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی مانند قهرمانی تیم‌های ورزشی، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اهدای جهیزیه به نوعروسان در این شهرستان صورت گرفت که بدون همکاری همه دستگاه‌های اجرایی میسر نبود. 

وی با اشاره به اهمیت جغرافیایی تایباد گفت: این شهرستان به عنوان معبر رسمی و دروازه ورودی کشور از سمت شرق محسوب می‌شود و روزانه بیش از هزار مسافر و خودروی ترانزیت از این طریق وارد کشور شده از این رو باید در توسعه آن کوشا بود. 

در ادامه شورای اداری شهردار تایباد گفت: برای توسعه شهر و رونق آن همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. 

ایوب سیدالحسینی ادامه داد: شهرداری تایباد در راستای فضاسازی و مبلمان شهری اقدامات موثری شامل کاشت نهال، کاشت گل در میادین، بلوارها و پارک های سطح شهر، جانمایی المان های نوروزی، شستشوی درختان و... انجام داده است.  

وی در پایان از زحمات همه مسولان به ویژه فرماندار و اعضای شورای شهر تقدیر کرد که در تمام اقدامات با شهرداری همگام بوده اند.  

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: ما مسئولیت بزرگی داریم، خدمت به جامعه مسئولیت سختی است، اکنون فرصت خوبی برای محک زدن اعمال یک سال گذشته است، در قبال مراجعین اگر کاری از دست ما برنمی‌آید باید با اخلاق خوب با آنها برخورد کرد.  

مولوی غلام‌نبی توکلی افزود: نظارت بر بازار و بهداشت و درمان دو کار مهم در روزهای ابتدایی سال جدید است و با نظارت کامل باید فرصت را برای سودجویان از بین برد و با گرانفروشان و محتکران برخورد کرد.

  گفتنی است در پایان شورای اداری از قهرمانان تیم کشتی تایباد تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز