خبرگزاری کار ایران

نگاهی به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت؛

خدمات کم‌نظیر «همراه پلاس ملت» به تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۴۳

به‌منظور ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن‌همراه به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، سامانه"همراه پلاس ملت" در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، بانک ملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشرو‌ترین بانک ایرانی به شمار می‌آید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم می‌شود: سامانه‌های مبتنی بر وب، سامانه‌های مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر خدمات الکترونیک.

در سلسله‌ گزارش‌هایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت. «همراه پلاس ملت» یکی از خدمات الکترونیک  بانک ملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:

همراه پلاس ملت

به‌منظور ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، سامانه"همراه پلاس ملت" در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

استفاده از سامانه همراه‌پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نبوده و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی می‌توانند ازطریق تلفن همراه از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

برای استفاده از خدمات همراه‌پلاس کافی است که مشتریان، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را از وب سایت بانک دریافت و نصب نمایند. (همچنین مشتریانی که قبلاً نرم افزار همراه بانک نسخه جدید را نصب نموده اند می توانند ازطریق گزینه تنظیمات، آن را بروزرسانی نمایند.)

خدمات ارائه شده از طریق سامانه همراه پلاس ملت:

  • انتقال  وجه کارت به کارت از مبداء ۲۱ بانک عضو شتاب (در حال حاضر انتقال وجه از مبدأ کارت بانک‌های ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد میسر است و به زودی سایر بانک‌ها نیز اضافه خواهد شد.)
  • دریافت شبا کارت متمرکز ملت‌/ حساب ملت
  • خرید شارژ برخط‌/ بسته اینترنتی
  • پرداخت قبوض
  • پرداخت قبض موبایل با روش استعلام
  • پرداخت اقساط
  • امکان جستجوی شعب
  • امکان انجام تکرار تراکنش
  • بایگانی تراکنش ها
  • مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات
  • اضافه شدن بخش اعلانات به صورت Push Notification
  • کیف پول الکترونیکی ملت(به بخش مربوط به معرفی این محصول مراجعه نمایید)
لازم به ذکر است، صرفاً در اولین مراجعه مشتری به سامانه همراه پلاس‌ملت، عملیات فعالسازی سرویس ازطریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به ایشان، انجام می‌شود.

خاطرنشان می‌‌شود، تکمیل فرآیند تراکنش‌های مالی در سامانه همراه پلاس‌ملت ازطریق درج اطلاعات کارت شتابی شامل: شماره کارت، cvv۲، رمز دوم کارت و تاریخ انقضاء صورت می پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز