خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش:

همراه داشتن موبایل توسط دانش‌آموزان در جلسه امتحان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۰۱

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤولان برگزاری امتحانات باید دقت داشته باشند که دانش‌آموزان به هیچ عنوان تلفن همراه در جلسه امتحان نداشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کفراشی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به برگزاری مطلوب امتحانات خردادماه، اظهار کرد: امتحانات خردادماه با کمک و تلاش مدیران‌کل برای اولین بار به صورت الکترونیکی انجام گرفت و با نرم‌افزاری که با همکاری مراکز حراست، فناوری اطلاعات و سنجش طراحی شد، فرایند برگزاری امتحانات از حاشیه امنیتی خوبی برخوردار بود.

وی در ادامه افزود: در روش قبلی برگزاری امتحانات، هم با  افشای سؤالات روبه‌رو بودیم و همچنین هزینه‌‌بر بود و روش جدید مشکلات قبلی را حل کرده است.

کفراشی گفت: مسؤولان برگزاری امتحانات دقت داشته باشند که  دانش‌آموزان به هیچ عنوان نباید تلفن همراه سر جلسه امتحان داشته باشند.

وی با بیان نکاتی در خصوص حفاظت از تجهیزات مدارس، افزود: در حفاظت از امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی مدارس اهتمام بیشتری  شود و  مونیتورینگ مدارس به طور جدی پیگیری شود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی در مدارس وجود دارد که متاسفانه روز به روز هم بیشتر می‌شود موثرترین نقش برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بر عهده معلم است و  برای کاهش آسیب‌ها و داشتن دانش‌آموزان آگاه و با مهارت باید در فرایند انتخاب معلم دقت بیشتری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز