خبرگزاری کار ایران

هنرمندان نوگرای ایران در قاب سه سالگی "دیدی"

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۶۴

موزه گالری "دیدی" همزمان با سومین سال فعالیت خود میزبان نمایشگاهی گروهی از آثار هنرمندان جوان نوگرای ایران می‌شود. همچنین سه نمایشگاه دیگر در این موزه گالری پذیرای علاقمندان و دوستداران هنر ایران در نوروز ۹۸ خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این روزها در آستانه نوروز ۹۸، ایزدشهر در شمال ایران پرتکاپوتر از همیشه، دوستداران هنر را از نقاط دور و نزدیک به خود جذب می‌کند. این شهر ساحلی در کنار طبیعت زیبای شمال و ساحل رویایی آن  با یک جاذبه دیگر هم  شناخته می‌شود؛ بنایی شبیه هرم شیشه‌ای موزه لوور که با نام "موزه گالری دیدی" شناخته می‌شود.

فاطمه حسینی از کارشناسان موزه درباره برنامه‌های موزه گالری دیدی برای سال جدید گفت: در کنار سه نمایشگاهی که از مدتی قبل در موزه افتتاح کرده بودیم و طی تعطیلات عید ادامه خواهند داشت، تصمیم گرفتیم به مناسبت سال جدید  نمایشگاهی گروهی از آثار هنرمندان جوان نیز برپا کنیم. این نمایشگاه گروهی شامل مجسمه، نقاشی و عکس است و دو سالن را به همین منظور به آن اختصاص داده‌ایم. در کنار این نمایشگاه گروهی، سه نمایشگاه "گروه سپند"، "دانژه در دیدی" و نمایشگاه بزرگداشت سهراب سپهری نیز در سالن‌های‌ دیگر موزه گالری دیدی دایر خواهد بود.

به گفته حسینی، مدیریت موزه گالری دیدی در سال جدید تصمیم گرفت از بین ۹۰ اثری که قبلاً برای بزرگداشت سپهری انتخاب شده بود، تعداد ۳۹ اثر را به نشانه سی و نهمین سالمرگ سهراب انتخاب کند تا در طی تعطیلات نوروز ۹۸ در معرض دید علاقمندان و دوستداران این نقاش و شاعر شهیر ایرانی قرار گیرد.  

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای آثار چهار نمایشگاه موزه گالری دیدی و بازدید از این بخش‌های متنوع این مجتمع فرهنگی هنری هر روز از ساعت ١٠ صبح تا ١١ شب به مجتمع فرهنگی- هنری دیدی، به نشانی ایزدشهر، کیلومتر ٩ جاده محمودآباد- نور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز