خبرگزاری کار ایران

کدخدایی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مطرح کرد؛

پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۲۱۴

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهدا است؛ چنانچه قبل از انقلاب، این شهدا بودند که با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نیز شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین شهدایی که در سال‌های اخیر به عنوان مدافعین حرم جان خود را در راه استمرار پیروزی انقلاب اسلامی فدا کرده اند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کدخدایی بعد از ظهر روز گذشته (شنبه ۲۵ اسفند) با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمدتقی ارغوانی، به مقام والای شهدا ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید در اجر او مأجور هستند، گفت: شهدا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند که همراه با پاداش و امتیازهای فراوان الهی است که هیچ‌کدام از اینها قابل احصاء نیست.

سخنگوی شورای نگهبان از خداوند متعال برای خانواده شهید ارغوانی درخواست صبر و اجر جزیل کرد و افزود: پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهدا است؛ چنانچه قبل از انقلاب، این شهدا بودند که با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نیز شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین شهدایی که در سال‌های اخیر به عنوان مدافعین حرم جان خود را در راه استمرار پیروزی انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنیت و آسایش نداشتیم و سرنوشت انقلاب اسلامی هم، اکنون معلوم نبود چه می‌شد.

کدخدایی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری آمریکا برای مدیریت منطقه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با صرف میلیاردها دلار هزینه، هنوز جرأت نمی‌کند با اطلاع قبلی و علنی وارد کشورهای این منطقه شود، اما می‌بینیم که رئیس‌جمهور ما به راحتی در کشورهای منطقه حضور پیدا می‌کند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پایان با تأکید بر اینکه کاروان انقلاب اسلامی تحت تدابیر مقام معظم رهبری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم استمرار دارد، افزود: خانواده شهدا در ثواب استمرار انقلاب اسلامی شریک هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز