خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد خبر داد؛

میزبانی از مسافران نوروزی یزد با اجرای 400 نمایش خیابانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۴۲

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با اشاره به اجرای برنامه های خیابانی در یزد گفت: هنرمندان نمایشی با بیش از 400 اجرای نمایش خیابانی، میزبان مسافران نوروزی هستند.

احمد ندافی در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: استان به همت این انجمن و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 24 اثر را تولید در ایام نوروز اجرای خیابانی خواهد داشت.

وی با اشاره به رشد 4 برابری تولید نمایش های خیابانی نسبت به سال پیش ادامه داد: نوروز 98 با اجرای بیش از 400 نمایش خیابانی در اماکن عمومی، پارک ها و بافت قدیم شهر، رکورد اجرای نوروزی در تاریخ یزد شکسته خواهد شد.

ندافی با اشاره به برنامه ریزی انجمن برای شاد سازی مردم در ایام نوروز افزود: بیشتر این آثار نمایشی محتوای طنز دارند و با هدف شناساندن آثار باستانی یزد و سوغات شهر جهانی به مسافران نوروزی، تدارک دیده شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد ضمن قدردانی از هنرمندان استان به دلیل مشارکت در این طرح، کیفیت آثار منتخب را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی استان، رونق تئاتر در یزد کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر تداوم این روند عنوان کرد: قطعا تداوم این مهم تا پایان سال می‌تواند رشد کمی و کیفی تئاتر در استان یزد رقم بزند و موجب تولید آثار بهتر باشد.

ندافی زمان اجرای  این آثار از 29 اسفند سال جاری تا 13 فروردین سال 98 اعلام کرد و افزود: قطعا اجرای این برنامه ها با استقبال خوب شهروندان و مسافران مواجه خواهد شد و نقش موثری در معرفی شهر جهانی یزد نیز خواهد داشت.‌‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز