خبرگزاری کار ایران

جهان‌تیغ خبر داد:

برگزاری جشنواره هفت هنر در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۷۹

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری جشنواره هفت هنر در سال آینده و همزمان ماه مبارک رمضان به همت کانون‌ها و انجمن‌های این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرحناز جهان‌‍‌‌‌تیغ در نشست خبری با شورای رسانه، خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک گفت: خبرنگاری و کار رسانه بسیار سنگین و تاثیرگذار است و خبرنگاران با انعکاس اخبار موجب می‌شوند مردم به حق و حقوق خود آشنا شده و از کسانی که می‌توانند حق خود را مطالبه کنند.

وی صداقت در تولید و محتوای خبر را از رسالت خبرنگاران ذکر کرد و اظهار داشت: تحقق صداقت در خبر، سبب می‌شود فرهنگ صداقت در اجتماع و افراد نهادینه شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری جشنواره هفت هنر در ماه مبارک رمضان به همت کانون‌ها و انجمن‌های این اداره خبر داد و تصریح کرد: در این جشنواره در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هنری مسابقه برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

جهان‌تیغ به برگزاری جشنواره عفاف و حجاب با اعلام آمادگی خانه طراحی اسلامی در قزوین در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: مقدمات این جشنواره فراهم شده که پیگیری‌ها برای اجرای این جشنواره ادامه دارد.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال آینده برنامه‌های مختلفی از سوی انجمن‌ها و کانون‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اعم از نمایشگاه‌های طراحی، موسیقی هنرجویی، ورک‌شاپ، تئاتر و نمایش‌های خیابانی، کارگاه‌های تخصصی و نخستین مسابقه عکس حقوق شهروندی و نمایشگاه دفاع مقدس پیش‌بینی شده که به اجرا درمی‌آید.

این مسئول ادامه داد: همایش ویژه روز خبرنگار هم به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار (شهادت شهید صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی) گرامیداشت شهید طهماسب شیخ‌حسنی از شهدای شهرستان آبیک و نخستین شهید خبرنگار استان قزوین در این شهرستان برگزار می‌شود.

جهان‌تیغ اضافه کرد: خبرنگاران شهرستان آبیک در یک سال فعالیت پرمشغله، وظیفه خود را در راستای اطلاع‌رسانی به نحو احسن انجام داده‌اند که از زحمات آنها قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز