خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شکست دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی آنان را عصبانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۸۲

استاندار مازندران گفت:شکست دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی آنان را عصبانی کرده است.

استاندار مازندران گفت: امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ، مشارکت مردم و حضور بموقع نیروی های امنیتی شاهد یک وضعیت متفاوتی در حوزه دیپلماسی ، بین المللی دفاعی و امنیتی در چهلمین سال پس از پیروزی انقلاب هستیم و اهداف دشمنان بویژه آمریکای جهان خوار خنثی شده و این ناکامی عصبانیت دشمنان را به همراه داشت.

محمد اسلامی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران اظهار داشت: پلیس در هر نوع رشته تخصصی که خدمت می کند جان برکف است و این بزرگترین ایثار و مهمترین نقشی است که پلیس دارد.

وی افزود:در وسط میدان بودن بدون باور عمیق دینی و ولایی و بدون عشق خدمت به ملت میسر نمی شود در چنین شرایطی باور و اعتقاد شما موجب شد تا مورد تفقد فرمانده کل قوا قرار گرفته و ایشان رضایت از عملکرد نیروی انتظامی را به دفعات اعلام کردند .

استاندار مازندران با بیان اینکه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی حافظان امنیت ،استقلال و آزادی هستند گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه حال حافظ جامعه ،دین ،مکتب و ارزش ها هستند بر خلاف کشورهای استکباری که باشعار تامین اجتماعی جو سازی می کنند و اینکه نیروهای نظامی آنها حافظان حکومت هستند اما در عمل اینطور نیست.

وی افزود: این امر تفاوت آشکار و اساسی بین ایران و حکومت هایی است که با غوغا سالاری در دنیا مدعی حقوق بشر هستند این درحالی است که بشر و حقوق بشری در آن حکومت ها جایگاهی نداشته و شعارشان برخلاف ماهیت و رفتارشان است.

اسلامی با بیان اینکه اقدام راهبردی استکبار و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ،عملیات روانی بر مردم است که باید هوشیار باشیم. تصریح کرد: اکنون مهمترین حربه ای که به عنوان یک اقدام اساسی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است عملیات روانی و بزرگ نمایی نقاط ضعف و ایجاد فضای مسموم در فضای مجازی است و با استفاده از هرگونه تجهیزات برآنند تا به مردم القاء کنند که جمهوری اسلامی ناکارآمد است .

وی ادامه داد: امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ، مشارکت مردم و حضور بموقع نیروی های امنیتی شاهد یک وضعیت متفاوتی در حوزه دیپلماسی ، بین المللی دفاعی و امنیتی در چهلمین سال پس از پیروزی انقلاب هستیم و اهداف دشمنان بویژه آمریکای جهان خوار خنثی شده است  و این ناکامی عصبانیت دشمنان را به همراه داشت.

استاندار مارندران به سیل اخیر استان اشاره و بیان کرد: با پیش بینی های به موقع و وحدت و همدلی جهادی مسئولین و  و آماده باش دستگاه های امدادی و خدماتی ، تلفات انسانی نداشته ایم.

اسلامی فوت پنج نفر از هم استانی را ناشی از حوادث طبیعی اعلام کرد و افزود : بارندگی و توفان اخیر بی سابقه و نادر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز