خبرگزاری کار ایران

مرتضوی خبر داد:

پیشگیری تعطیلی بیش از 1000 واحد صنعتی و تولیدی توسط دادگستری خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۹۳

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، بر اهتمام دادگستری این استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و حمایت از صنعتگران در جشنواره مفلحون واحدهای صنعتی و تولیدی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید امیر مرتضوی در مراسم جشنواره مفلحون که در شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سال 92 تاکنون از تعطیلی یک هزار و 167 واحد صنعتی و تولیدی این استان جلوگیری و از 246 واحد در این راستا بازدید به عمل آمده و مشکلات آنها رفع شده است.

وی افزود: در کارگروه های تخصصی و کمیته تملک بانک‌ها همچنین موارد تملک شده‌ای از واحدهای صنعتی وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته بوسیله مالکان جدید یا مالکان قبلی، این صنایع دوباره به چرخه تولید و اشتغال برگشتند.

مرتضوی ادامه داد: مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، تسهیلات بانکی، تعیین مالیات، تامین اجتماعی و شرکت های خدماتی و انرژی نظیر آب، برق و گاز است.

وی بیان کرد: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه  بیش از152 واحد صنعتی و تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: امسال کمیسیون پنج نفره حمایت از سرمایه‌گذاری دادگستری استان خراسان رضوی از تعطیلی 247 واحد صنعتی و تولیدی جلوگیری کرد که در این راستا طی نشست‌های متعدد با مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط مشکلات رفع شد و از این طریق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز