خبرگزاری کار ایران

به مناسبت بزرگداشت روز شهدا انجام شد؛

تقدیر ابتکار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۸۶

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران تنومند و ۴۰ ساله شده، به خاطر هویتی است که ریشه در خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان دارد.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار امروز به مناسبت روز شهدا در مراسمی که به منظور تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در معاونت ریاست‌‌‌جمهوری در امور زنان و خانواده و مجمع سالیانه آن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران زمین گفت: اگر درخت جمهوری اسلامی ایران تنومند و ۴۰ ساله شده، به بار نشسته است و به رغم گرفتاری‌ها و بعضی آفات همچنان سبز و برقرار مانده و میوه‌های خوبی می‌دهد به لحاظ هویتی است که ریشه در خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان دارد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان ما برای ۲۲ بهمن ۹۷ برنامه‌ریزی کرده بودند لطف خدا و اتحاد و همدلی مردم اجازه شیطنت‌ها را نداد زیرا درخت انقلاب ما ریشه‌هایی عمیق دارد که استواری آن را تضمین می‌کند و این ریشه‌ها همان شهدای بزرگوار و ایثارگران گرانقدری هستند که با صدق نیت برای رشد و نمو و تنومندی این درخت فداکاری کردند، از جان شیرین خود گذشتند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مهم است که با دیدن درخت، ریشه‌ها را به فراموشی نسپاریم و همواره قدردان تلاش خالصانه شأن باشیم، اظهار داشت: دیدار خانواده شهدا همیشه برای من امید و انگیزه مضاعفی را ایجاد می‌کند به نحوی که من هرچند مدت یک بار دلتنگ این دیدارها می‌شوم و از کریمی مشاور امور ایثارگران معاونت می‌‌‌پرسم که چه زمانی با این عزیزان دیدار خواهیم داشت و از صمیم قلب معتقد هستم که تلاش و آرامش امروز ما مدیون ایثار و فداکاری عزیزانی است که این راه را برای ما هموار کردند.

ابتکار با بیان اینکه دشمن از یک سو تمام سعی خود را برای بر زمین زدن اقتصاد کشور ما به کار گرفته است تا از این طریق ملت ایران را در محدودیت و حصر قرار دهند و از سوی دیگر با ایجاد جنگ روانی سعی در ناامید کردن مردم دارد، تصریح کرد: هر چند ما قصد انکار مشکلات و آفات موجود را نداریم اما اینکه طرح مسائل از طرف آنها به شکلی باشد که در مردم ایجاد یاس و سرخوردگی کند از سوی ما محکوم است و قطعاً راه به جایی نخواهد برد. امید من بر این است که به لطف خدا بتوانیم این دوران را با آرامش پشت سر بگذاریم و خورشید جمهوری اسلامی ایران همواره خوش بدرخشد و ایرانیان با شرافت و عزت در منطقه و دنیا موفق و پایدار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز