خبرگزاری کار ایران

در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه زنجان مطرح شد؛

مسئولان حمایت‌های لازم را از صادر کنندگان انجام خواهند داد/ تشکیل کارگروه رفع تسهیل و موانع تولید موجب احصای مشکلات شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۲۵

جلسه تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی با طرح مشکلات صادرکنندگان و ارائه راهکارهایی برای حل آن برگزار و در پایان از صادرکنندگان نمونه استانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی امروز  در محل اتاق بازرگانی استان زنجان با حضور مسئولان و صاحبان صنایع و صادر کنندگان برگزار شد.

فتح الله حقیقی ، استاندار زنجان، در این مراسم  با اشاره به اینکه صادرات در سایه رقابت امکان‌پذیراست، اظهار داشت: سرعت رشد تجارت، کیفیت و استاندارد کالا به کمک فناوری به حدی توسعه پیدا کرده است که اجازه فکر کردن به گذشته و آینده را نمی‌دهد.

وی، با اشاره به مشکلات امروز در این حوزه در کشور ، افزود: مجموعه مدیریت استان در صدد رفع این موانع و مشکلات است.

حقیقی ، با تاکید بر لزوم صادرات و ورود در این عرصه و همچنین با تأکید بر حل مشکلات صادرکنندگان افزود: ضروری است قوانین دست و پاگیر برای صادرکنندگان حل شود.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در راستای کمک به صادرات و عرضه محصولات اشاره وگفت:  بسته‌های حمایتی صادرات باید تغییر پیدا کند و در این راستا از خود صادرکنندگان نیز نظرسنجی شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز