خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

آمادگی استان زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۵۲

استاندار زنجان بر ضرورت نظارت بر بازار و اصناف در آستانه سال نو تاکید کرد و گفت: استان زنجان آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی در کارگروه میراث فرهنگی و ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان، اظهار کرد: در این ایام بایستی به صورت ویژه به اصناف نظارت داشت.

استاندار زنجان با اشاره به هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان در قالب کشیک‌های نوروزی ادامه داد: لازم است تا پزشکان متخصص در این ایام به مردم خدمت رسانی کنند.

حقیقی با بیان اینکه مستند سفر در نوروز تهیه شود، گفت: لازم است تا از مراکز خدماتی بین راهی هم بازدید انجام شود.

مقام عالی استان بر ضرورت برگزاری نمایشگاه بهاره برای تامین اقلام اساسی مردم تاکید کرد و گفت: مانور مشترک با نیروی انتظامی برای هماهنگی بیشتر برگزار شود.

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به برپایی و اجرای برنامه نوروزگاه و غرفه عکاسی با لباس محلی، غرفه محصولات کشاورزی، سوغات شهرها، استقبال از اولین مسافران نوروزی با اهداء صنایع دستی اشاره کرد و گفت: 23 راهنمای گردشگری به صورت ویژه در اماکن تاریخی استان مستقر می شوند.

یحیی رحمتی خاطرنشان کرد: در آستانه نوروز امسال سفره های هفت سین و بازاچه صنایع دستی در استان دایر می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم از اجرای طرح آرامش بهاری و مراسم آغاز سال نو در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه روستاهای استان زنجان نیز در این ایام دارای برنامه هستند.

حجت الاسلام جعفر جنتی با بیان اینکه مساجد در این ایام به صورت شبانه روزی باز هستند، گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هم از آغاز فروش بلیت اتوبوس از 12 اسفند ماه سال جاری خبر داد. ضمن اینکه روز پاک سازی حریم جاده‌ها و شهرها در روز 21 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز