خبرگزاری کار ایران

دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به دریافت گواهینامه ISO شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۱۳

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعطا شد.

به گزارش ایلنا، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه ای اعطا شد.

رضا زنگنه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO گفت: در راستای تفاهم نامه  منعقد شده در سال ۹۴ با سازمان بنادر دریایی و تمدید آن در سال جاری جهت فعالیت رشته دریانوردی در آموزشکده های شهید خدادادی انزلی ، محمودآباد ، بندرعباس و بوشهر دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ISO  شد.

وی گفت: دانشگاه فنی و  حرفه ای همواره جهت تامین نیروی انسانی بازار کار و تربیت تکنسین با پنجه های کارآمد اقدام نموده است و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان بنادر دریایی در همین زمینه است.

زنگنه با اشاره به الزامات سازمان بنادر دریایی گفت: ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل های بین المللی می باشند و ما به جهت دایر کردن رشته های دریایی در ۴ آموزشکده ساحلی ملزم به دریافت گواهینامه ISO  بودیم.

وی افزود: با انعقاد قرارداد نماینده شرکت Alliance کانادا ممیزین شرکت به انجام ممیزی پرداختند که هیچ مورد عدم انطباقی گزارش نگردید.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به رئیس و خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای جزء نادرترین دانشگاههای کشور می باشد که موفق به دریافت گواهینامه استاندار استقرار سیستم مدیریت ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ در حوزه دریایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز