خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش:

بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین رویکرد ماست

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۷۰

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اعلام کرد: هدف ما در سال آینده حرکت به سمت مدارس و پرداختن به فعالیت‌های مدرسه محور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک معاونین و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها با اشاره به اقدامات حوزه پرورشی و فرهنگی سال 98 گفت: ما برای سال آینده رویکردی بر مبنای حرکت به سمت مدرسه را داریم و بنا داریم فعالیت‌های مدرسه را طبق سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش پیاده کنیم. ما تلاش می‌کنیم فعالیت‌های تربیتی را به دل مدرسه ببریم و در حوزه ستادی هم بر سیاست‌گذاری بر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری اعلام شد یکی از مهمترین رویکردهای ما خواهد بود . همچنین اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش به بخش مشاوره معاونت منتقل شده که برنامه‌هایی را در دستور کار خود دارد و با وجود طرح نماد با قوت بیشتری پیش می‌رود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان اعلام کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی شاهد کاهش آ‌سیب‌های اجتماعی در مدارس باشیم و حرکت‌های عالمانه‌تری در سطح آموزش و پرورش در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی پیش بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز