خبرگزاری کار ایران

از سوی ۴ نماینده مطرح شد؛

قطعنامه پیشنهادی کنگره آمریکا در پی تکرار ادعای ناپدید شدن مامور سابق اف‌بی‌آی در ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۸۸

۴ نماینده کنگره آمریکا با طرح ادعای حضور باب لوینسون مامور سابق اف بی آی در ایران، خواهان تصویب قطع‌نامه‌ای در این خصوص شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره آمریکا، نمایندگان کنگره آمریکا با مطرح کردن ادعای حضور «رابرت لوینسون» مأمور سابق اداره تحقیقات فدرال آمریکا در ایران خواهان تصویب قطع‌نامه‌ای در این موضوع شدند.

«مایکل والتز»، «تد دویچ»، «جو ویلسون» و «لوئیس فرانکل» پیشنهاد این قطعنامه را در مجلس نمایندگان  مطرح کردند؛ در این قطعنامه از ایران خواسته شده است که در موضوع سرنوشت لوینسون با دولت آمریکا همکاری کند.

این در حالی است که ایران بارها در خصوص لوینسون و سرنوشت وی ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

«تد دوچ» نماینده دموکرات کنگره آمریکا در این مورد اظهار داشت: دوازده سال از ناپدید شدن باب لوینسون گذشته، اما ما هنوز به یاد او هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تلاش دونالد ترامپ برای پیدا شدن «باب لوینسون» گفت: از دونالد ترامپ می‌خواهیم به موضوع بازگشت باب لوینسون اهمیت دهد. تلاش برای بازگرداندن آمریکایی‌ها به وطن باید در اولویت‌های ما باشد. از همه دنیا می‌خواهیم در این مسیر با ما همراه شده و به ما کمک کنند تا بتوانیم با یاری هم لوینسون را به آمریکا بازگردانیم.

مقام‌های آمریکایی مدعی هستند که باب لوینسون از سال ۲۰۰۷ و پس از سفر به جزیره کیش ایران، ناپدید شده‌ است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز