خبرگزاری کار ایران

در دیدار قائم مقام ایدرو و هیات صنعتی روسیه بررسی شد؛

همکاری روسیه و ایدرو در نوسازی ناوگان تجاری

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۸۵

در دیدار هیات صنعتی روسیه و قائم مقام ایدرو زمینه‌های همکاری خودروسازان سنگین این کشور برای طرح نوسازی ناوگان تجاری ایران بررسی شد.

به گزارش ایلنا، بهزاد اعتمادی با تاکید بر اینکه طرح ملی نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور شامل ۲۰۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کشنده، کامیون، کامیونت و اتوبوس‌‌های گازسوز و بنزین سوز با دستور رئیس‌‌‌جمهور و محوریت این سازمان آغاز شده است، گفت: ایدرو آمادگی دارد تا به منظور بهینه‌‌‌سازی استانداردهای کیفی و زیست محیطی از توانمندی شرکت‌‌های روسی درخصوص تامین خودروهای سنگین به صورت قطعات منفصله بهره گیرد.

وی با اشاره به تحریم‌‌های یکجانبه و خلاف قواعد بین‌‌المللی آمریکا اظهار داشت: بخش‌‌های قابل توجهی از فرایندهای تولید خودروهای سنگین و تجاری با استفاده از توان تولید مجموعه‌‌های مختلف خودروسازان داخلی با سفارش‌‌گذاری ایدرو در پروژه ملی نوسازی ناوگان تجاری در حال انجام است.

نمایندگان خودروسازان سنگین روسیه در این دیدار با تشریح توانمندی‌‌های فنی و استانداردهای زیست محیطی (یورو۵) انواع کشنده و اتوبوس‌‌های گازسوز و برقی روسی، آمادگی خود را جهت بررسی راه‌‌‌اندازی خطوط اعتباری و نحوه تعاملات مالی و صنعتی بین دوکشور اعلام کردند.

همچنین مقرر شد هیات‌‌های کارشناسی دو طرف، عملیاتی‌‌سازی و انعقاد قراردادهای همکاری در حوزه‌‌‌های مختلف همزمان با پانزدهمین کمیسیون مشترک دوکشور که خرداد ماه سال آینده در اصفهان برگزار می‌‌شود، را بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز