خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهرستان شمیرانات انجام شد؛

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی لواسان

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۰۰

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی شهرداری لواسان با مسابقه‌ای نمادین بین دو تیم ستارگان ایران و منتخب لواسان، دوشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ در مجموعه فرهنگی ورزشی جهان پهلوان تختی لواسان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دو تیم منتخب لواسان و ستارگان ایران در یک بازی تشریفاتی و نمادین به رقابت با یکدیگر پرداختند که در این بازی تیم منتخب لواسان از سد حریف صاحب نام خود گذشت.

بنابراین گزارش، این بازی دوستانه به مناسبت مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی شهرداری لواسان و در حضور جمع کثیری از مسئولین لواسان و شهرستان شمیرانات برگزار شد.

سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات، دانش‌‌‌آموز بخشدار لواسانات، اسماعیلی مسئول اداره ورزش و جوانان لواسانات، امیر افراسیابی رئیس شورای اسلامی لواسان، شیخی و حبیب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الله شیرخانی اعضای شورای شهر لواسان، فرماندهی کلانتری و نیروی انتظامی منطقه و نیز جمع زیادی از ورزشکاران و مسئولان رشته‌‌‌های مختلف ورزشی در این مراسم شرکت کردند. 

در این مراسم بعد از پایان این مسابقه دوستانه، فرماندار شمیرانات، رئیس شورای اسلامی لواسان و استاد کارخانه رئیس آکادمی والیبال لواسان به ترتیب به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین، در پایان این مراسم، جوایز، مدال‌‌‌‌ها و کاپ قهرمانی مسابقات والیبال دهه فجر امسال از سوی مسئولان و مقامات به تیم‌‌‌های برنده اهداء شد. به علاوه، از سوی شهرداری لواسان از نمایندگان و مربیان والیبال، بسکتبال بانوان لواسان و دیگر رشته های ورزشی شهرداری لواسان تقدیر به عمل آمد. 

شهرام محمودی، عادل غلامی، علیرضا نادی، قاسم کارخانه، محمد طاهر وادی و رامین افشین فر از جمله بازیکنان شایسته و نامدار تیم ملی والیبال کشور بودند که در قالب تیم ستارگان ایران به تیم شهر لواسان رقابت کردند.

عادل غلامی، ستاره ی تیم ملی والیبال کشور ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این مسابقه در شهر لواسان، خاطرنشان کرد: به تمام مردم و مسئولان شهر لواسان و به خصوص شهرداری لواسان برای داشتن چنین امکانات ویژه ای تبریک و خسته نباشید می گویم و امیدوارم، در آینده بتوانند در زمینه ی والیبال به اهداف تعیین شده برسند.

غلامی همچنین افزود: وجود استاد کارخانه و راه اندازی آکادمی والیبال در شهر لواسان می‌‌‌تواند نویدبخش خبرهای خوب برای این شهر زیبا باشد. امیدواریم مسئولان و والیبالیست های منطقه بتوانند بهترین استفاده ی ممکن را از تجربیات استاد کارخانه ببرند. 

فرماندار شمیرانات نیز با اشاره به اقدامات شایسته ی شهرداری و شورای شهر لواسان در زمینه ی توسعه ورزش بین جوانان تاکید کرد: با توجه به این که بانوان ما فضا و فرصت کمتری برای استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی دارند، امیدوارم مسئولان شهر لواسان شرایط حضور بانوان و دختران این شهر را در حوزه ی مختلف ورزشی فراهم کند.

سیاوش شهریور یادآور شد: باید تلاش کرد اوقات فراغت جوانان را به بهترین شکل ممکن پر کرد و بهترین وسیله برای این امر، توسعه ی امکانات مختلف ورزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز