خبرگزاری کار ایران

اجرای تخم‌مرغ‌های رنگی در شهر آغاز می‌شود/ حضور هنرمندان در ۱۰ نقطه تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۰۲

سیدمجتبی موسوی از آغاز اجرای تخم‌مرغ‌های رنگی در سطح شهر خبر داد و گفت: از فردا۲۱ اسفندماه اجرای طرح تخم‌مرغ‌های رنگی در ۱۰ سایت سطح شهر آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی موسوی (معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران) از آغاز اجرای بخش تخم‌مرغ‌های رنگی در چهارمین دوره از رویداد بهارستان خبر داد و در این باره گفت: از سه شنبه ۲۱ اسفندماه، اجرای طرح تخم‌مرغ‌های رنگی در دو سایت باغ فردوس و خانه هنرمندان آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: تخم‌مرغ‌های رنگی در این دوره در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی اجرا خواهد شد. در بخش دانشجویی این رویداد، بالغ بر ۱۳۸۶ هنرمند، ۳۰۲۷ اثر ارائه کردند که از بین آن‌ها ۳۴۷ اثر در بین شهر اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: در بخش دانشجویی نیز ۴۹۷ اثر از ۲۲۸ هنرمند به دبیرخانه بهارستان ارسال شد که از بین آن‌ها ۶۸ اثر انتخاب و اجرا خواهد شد.

موسوی درباره محل‌های اجرای تخم‌مرغ‌های رنگی این دوره از بهارستان، گفت: در این دوره کلیه آثار تخم‌مرغ‌های رنگی در ۱۰ سایت شامل: میدان راه آهن، چهار راه ولیعصر( بوستان دانشجو)، پارک شهر، خانه هنرمندان، باغ فردوس، بلوار فرحزادی، میدان آزادی، بوستان شهدای منطقه ۱۰، فلکه اول تهرانپارس و باغراه امید( بالاتر از ترمینال خاوران اجرا خواهد شد.

او درباره شروع اجرای آثار در این دوره از بهارستان گفت: جشنواره بهارستان به شکل کلی از سه شنبه ۲۱ اسفندماه در باغ فردوس و خانه هنرمندان آغاز می‌شود اما سایر بخش‌ها در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفندماه کار خود را آغاز خواهند کرد و هنرمندان شروع به اجرای آثار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز