خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد نوروزی آبادان اعلام کرد:

خیز آبادان برای اجرای برنامه‌های ویژه در عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۰۳

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان و دبیر ستاد نوروزی این شهر گفت: دبیرخانه ستاد نوروزی آبادان در موزه این شهر تشکیل شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری نسب اظهار کرد: در خصوص گردشگری برای نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی‌های قابل توجهی صورت گرفته و فرماندار ویژه آبادان نیز در این امر نقشی مهم داشتند و پیش قدم شدند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با توجه به ظرفیت بی بدیل در حوزه گردشگری آبی، کمیته گردشگری آبی تشکیل شده است.

دبیر ستاد نوروزی آبادان با اشاره به لزوم اهمیت به شهدای این شهر، تاکید کرد: برای آشنایی بیشتر مهمانان نوروزی با رشادت‌های شهدای این خطه و همچنین انتقال آن به نسل جوان، کمیته گردشگری دفاع مقدس را تشکیل دادیم.

عامری نسب، با اعلام اینکه دبیرخانه ستاد نوروزی در موزه آبادان مستقر شده است، توضیح داد: بنا است تمام دستگاه‌های اجرایی آبادان به صورت روزانه گزارش‌های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و همچنین از تمام دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند به توسعه گردشگری منطقه کمک کنند، باید برنامه‌های خود را سریعا از این طریق به ما اعلام کنند.

وی با اشاره به گردشگری در شهرهای چوئبده و اروندکنار عنوان کرد: امسال برای اولین بار ستاد نوروزی این دو شهر به صورت جدا تشکیل می‌شود که خود این موضوع به طور حتم سبب رشد صنعت گردشگری این منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز