خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک :

خیران مدرسه‌ساز در آبیک دغدغه‌ای برای ساخت مدرسه نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۹۹

فرماندار شهرستان آبیک گفت: خیران مدرسه ساز بدانند که در ساخت مدرسه در شهرستان آبیک دغدغه‌ای نخواهند داشت چرا که به عنوان کارگزار و خدمتگزار در خدمت خیران و همگام و همدل آنان هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان آبیک که در سالن سمائیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گذشتن از مال، منال و داشته ها کار بسیار سختی است که خیران با روح متعالی و عزم جدی سرمایه خود را برای آموزش و پرورش هزینه می‌کنند.

وی افزود: کسانی که در حوزه مدرسه‌سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند در واقع بنیان جامعه را می‌سازند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: نتیجه مساعدت خیران در امر مدرسه‌سازی شاید در سیر زمانی، طولانی شود اما حاصل می‌شود.

احمدپور اضافه کرد: نتیجه سرمایه‌گذاری خیران در امر مدرسه سازی قرار گرفتن افراد مختلف در مسندهای جامعه است که پایه تحقق این مهم توسط خیران بنا نهاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: خیران مدرسه ساز بدانند که در ساخت مدرسه در شهرستان آبیک دغدغه‌ای نخواهند داشت چرا که به عنوان کارگزار و خدمتگزار در خدمت خیران و همگام و همدل آنان هستم.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان آبیک به عنوان شهرستان شاخص مدارس خیری مطرح است که به همت مسئولان ادارات کل سابق و فعلی آموزش و پرورش استان قزوین و نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین و همچنین مسئولان سابق و فعلی شهرستان آبیک تحقق یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز