خبرگزاری کار ایران

دیدار جانشین پلیس بین‌الملل ناجا و وزیر دادگستری/تاکید بر تقویت تعاملات و همکاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۴۶

در دیدار جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا با وزیر دادگستری بر تقویت تعاملات و همکاری ها تاکید شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "کاظم مجتبایی "؛جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا  با  دکتر "سید علیرضا آوایی"؛ وزیر دادگستری دیدار و گفت و گو کرد. 

 سردار " کاظم مجتبایی" در این دیدار با ارائه گزارشی از مأموریت های پلیس بین الملل ناجا،  بر ضرورت شناخت محورهای مشترک همکاری و توسعه تعاملات میان این پلیس و وزارت دادگستری  تاکید کرد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا  با اشاره به  به دستاوردهای این پلیس در زمینه مبارزه با جرائم،تعقیب و استرداد  مجرمان در عرصه بین المللی افزود: یکی از تدابیر سردار " حسین اشتری "؛  فرمانده ناجا در شورای عالی روابط بین الملل، ارتقاء روند رسیدگی به نیازهای پلیسی و قضائی ایرانیان مقیم در کشور های مختلف جهان است.

گفتنی است در ادامه، دکتر "سید علیرضا آوایی"؛ وزیر دادگستری، ضمن قدردانی از عملکرد مسئولان پلیس بین الملل، بر تقویت روابط میان وزارت دادگستری و نیروی انتظامی تاکید و به رسیدگی بر مشکلات و مسائل ایرانیان خارج از کشور، اشاره کرد.

شایان ذکر است در این دیدار،  تشکیل کارگروه مشترک همکاری در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان دستگاه قضائی، دادگستری، نیروی انتظامی و وزارت خارجه، پیشنهاد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز