خبرگزاری کار ایران

قشقاوی خبر داد؛

پیگیری وضعیت ۳۰ دریانورد ایرانی ناپدید شده توسط وزارت خارجه

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۳۲

معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، به ارائه توضیحاتی در مورد پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد برخورد نفتکش ایرانی با یک کشتی باری چینی که طبق آخرین اخبار منجر به ناپدید شدن ۳۰ ایرانی شده، پرداخت.

به گزارش ایلنا، حسن قشقاوی با بیان اینکه در این ارتباط با سفیر ایران در چین رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی داشته است، ادامه داد: با توجه به اینکه این اتفاق در ۱۶۰ مایلی شانگهای رخ داده با سرکنسول کشورمان در شانگهای نیز در ارتباط هستیم تا از جزئیات دقیق اتفاق رخ داده، اطلاع پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه طبعا هرگونه اطلاع رسانی از سوی وزارت خارجه در این زمینه مستلزم اطلاعات دقیق از این اتفاق است، اظهار کرد: دوستان ما در سفارت ایران در چین و همچنین کنسولگری کشورمان در شانگهای در ارتباط با مقامات چینی هستند تا به طور کامل از ابعاد قضیه اطلاع پیدا کنند.

این مقام مسئول در وزارت خارجه، در گفت‌وگو با رادیو ادامه داد: طبق آنچه که گفته شده این کشتی حامل مشتقات نفت خام و پتروشیمی بوده است و این تصادف در ۱۶۰ مایلی رودخانه یانگ‌تسه رخ داده است.

قشقاوی ادامه داد: در این  کشتی ۳۰ خدمه ایرانی و چند نفر بنگلادشی حضور داشتند.

 وزارت حمل و نقل چین روز یک‌شنبه(امروز) اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی برخورد دو کشتی که یکی از آنها نفتکش بوده است، ناپدید شده‌اند که از این تعدا ۳۰ نفر ایرانی و دو نفر بنگلادشی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز