خبرگزاری کار ایران

فلاحت‌پیشه در دیدار معاون رئیس پارلمان بلغارستان:

برخلاف ادعای آمریکایی‌ها، ایران با صلابت مقابل تحریم‌ها ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۴۸

معاون رئیس پارلمان بلغارستان با حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، وسلین مارشکی، معاون رئیس پارلمان بلغارستان؛ یکشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۱۹ با حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

فلاحت پیشه در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب روابط بین دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان از ظرفیت بالایی برای توسعه و تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی برخوردارند. وی افزود: گسترش ارتباطات پارلمانی به تسهیل مناسبات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور کمک خواهد کرد.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش دیگری از سخنان خود مواضع دو کشور در مسائل بین‌المللی را نزدیک خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر از کشورهای اروپایی هزینه مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا را پرداخت نموده است لذا انتظار این است که کشورهای اروپایی درک مشترکی با ایران داشته باشند.

وی نقش بلغارستان در حفظ توافق برجام را مهم و سازنده خواهد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، آن را سیاستی شکست خورده خواند و تصریح کرد: برخلاف ادعای آمریکایی ها، جمهوری اسلامی ایران با صلابت  مقابل تحریم ها ایستاده است .

فلاحت پیشه همچنین بر ارتقاء سطح مناسبات اقتصادی بین دو کشور و استفاده از ظرفیت‌های بالای ترانزیتی ایران تاکید کرد.

وی در پایان بر افزایش مناسبات پارلمانی میان کمیسیون‌های تخصصی در مجالس دو کشور تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز