خبرگزاری کار ایران

اسکندرپور خبر داد:

بهره‌برداری خط 2 قطار شهری ظرف سه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۷۸

شهردار شیراز در آیین اتمام فاز نخست حفاری مکانیزه خط 2 قطارشهری گفت: تلاش داریم این خط ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط‌عمومی شهرداری شیراز،  اسکندرپور در آیین اتمام فاز نخست حفاری مکانیزه و شروع فاز دوم حفاری مکانیزه (TBM) خط 2 قطارشهری که با حضور اعضای شورای شهر، مهندسین و مشاور پروژه برگزار شد، اعلام کرد: مجموعه شهرداری و شورای پنجم تلاش دارد در صورت مساعد بودن وضعیت اقتصادی کشور خط 2 قطار شهری شیراز را طی سه سال آینده به بهره برداری برساند.

شهردار شیراز بر ضرورت برنامه ریزی فشرده برای بهره برداری از خط 2 قطارشهری تاکید کرد و افزود: اقدامات یک سال اخیر مجموعه مدیریت شهری همچون افتتاح پیش از موعد مقرر ایستگاه متروی امام حسین (ع) و تقاطع سه سطحی شهدای کشن نشان داد که با تلاش مضاعف، برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی می توان بهره برداری و تکمیل پروژه های عظیم شهری را سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه پیش بینی مدیران سازمان حمل و نقل ریلی و پیمانکار مربوطه، حاکی از اتمام حفاری خط 2 قطار شهری شیراز در 18 ماه آینده است، از مدیران قطار شهری شیراز خواست تا فرآیند پایان حفاری مکانیزه  خط 2 قطارشهری را به کمتر از زمان برنامه ریزی شده کاهش دهند.

اسکندرپور با بیان اینکه تکمیل خط یک قطار شهری 17 سال به طول انجامیده است، اضافه کرد: تلاش داریم با افتتاح ایستگاه وکیل در هفته دولت سال 98، خط یک قطار شهری شیراز به صورت کامل به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز