خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس دیوان عالی کشور به رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۸۰

رئیس دیوان عالی کشور در پیامی انتصاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، رئیس دیوان عالی کشور در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، انتصاب او به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.متن پیام حجت الاسلام وا لمسلمین حسین کریمی بدین شرح است:

«باسمه تعالی
حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی(دامت  برکاته)
سلام علیکم؛
   انتصاب به جا و شایسته آن برادر بزرگوار به ریاست قوه قضائیه، از سوی مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و تقارن آن با حلول ماه پرخیر و برکت رجب المرجب را از ناحیه خود، معاونین، مدیران ستادی، قضات شریف و فرهیخته و همه کارکنان دیوان عالی کشور از صمیم قلب تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون و سلامتی وجود شریف را خواهانم. بی تردید حسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری نسبت به حضرت عالی سرمایه ارزشمندی است که جایگاه ممتاز جناب عالی را در ایجاد تحول در قوه قضائیه و عملی ساختن منویات عالمانه و دلسوزانه آن قائد عظیم الشأن، برجسته و نمایان می سازد.  


بدیهی است قضات عالی رتبه و فرهیخته و دیگر کارکنان شریف دیوان عالی کشور مثل همیشه آمادگی هر گونه همکاری در جهت عملی ساختن بند بند توصیه های مقام عظمای ولایت و رهبری(مدظلّه العالی) و تحقق عدالت اسلامی و احقاق حق و ابطال باطل به معنای واقعی کلمه با حضرت مستطاب عالی را دارند.


در خاتمه، ضمن عرض تبریک مجدد امیدوارم تحت توجّهات و عنایات خاصه حضرت بقیه اللّه الاعظم ارواحنا لتراب مَقدمه الفداء و رهبری و هدایت های روشنگرانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت اللّه العظمی خامنه ای (مدظلّه العالی) کما فی السّابق در انجام این مسئولیت خطیر و بسیار سنگین نیز موفق و سرافراز باشید.

حسین کریمی
رئیس دیوان عالی کشور»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز