خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خوزستان اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای خوزستان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۱۷

رئیس پلیس راه خوزستان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام نوروز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: این محدودیت‌ها با توجه به علت  افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی کشور و به منظور ارتقای  ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک از روز شنبه 25 فروردین تا 17 فروردین 98 انجام می‌شود.

دولتشاهی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلر و انواع کامیون در محور پلدختر – اندیمشک ، گچساران – بهبهان از ساعت 7 تا 24 روزهای 28 و 29 اسفند و روزهای 14 ، 15 و 16 فروردین ماه 98 و محور ایذه – شهرکرد و بالعکس از ساعت هفت تا 24 روزهای 28 و 29 اسفند و روزهای 4 ، 8 ، 9 ، 12 ، 14 ، 15 و 16 فروردین 98 ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی اتوبوس‌های کاروان راهیان نور از تاریخ 25 اسفند تا پایان روز 16 فروردین 98 در محور ایذه – شهرکرد و برعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک - خرم آباد- الیگودرز - اصفهان – شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است ، ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین 98 در تمامی محورهای برون شهری استان و کشور ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تردد تمامی خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی از ساعت هفت  روز هشتم فروردین تا ساعت هفت  روز 18 فروردین ممنوع و این خودروها در سایر ایام طرح نوروز سال 98 صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود و در این ایام عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا مستثنی هستند.
 
سرهنگ دولتشاهی افزود : همچنین حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت هفت روز 25 اسفند 97 تا ساعت هفت روز پنجم فروردین 98 و همچنین از ساعت هفت روز پنجشنبه مورخ 8 فروردین 98 تا ساعت 7 روز 18 فروردین 98 ممنوع است.

وی ادامه داد: صدور مجوز عبور خودروهای ترافیکی از 25 اسفند 97  تا 17 فروردین بجز روزهای 5 ، 6 و 7 فروردین 98 که صرفاً برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده، مجوز عبور محموله صادر می‌شود ، ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز