خبرگزاری کار ایران

با اعلام نشریه اکسپرس

گواردیولا با یوونتوس به توافق شفاهی رسیده‌است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۵۴

به نظر می‌رسد دوران گواردیولا در سیتی رو به پایان است و این مربی به دنبال تجربه‌ای جدید است.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد دوران ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس به پایان رسیده و مسولان باشگاه به دنبال جانشینی مناسب برای سرمربی تیم خود هستند. 

یوونتوس در آستانه هشتمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ است اما باخت این تیم برابر اتلتیکو مادرید و حذف احتمالی بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده مدیران باشگاه و خصوصا آنیلی به دنبال سرمربی بزرگ باشند که به آن‌ها در مسیر قهرمانی اروپا کمک کند. 

طبق اعلام یکی از خبرنگاران ایتالیایی نزدیک به باشگاه یوونتوس اصلی‌ترین گزینه سران باشگاه برای جانشینی آلگری پپ گواردیولاست که با مدیران یوونتوس به توافق شفاهی رسیده‌است. 

گواردیولا در انگلیس تمام جام‌های ممکن را کسب کرده و به دنبال تجربه‌ای جدید است که انتقال به یوونتوس و تجربه مربیگری در سری آ برای اولین بار می‌تواند گزینه مناسبی برای پپ باشد. 

باتوجه به اینکه نشریه اکسپرس یکی از نشریات معتبر خبری فوتبال اروپاست و اینکه خبرنگاری که این خبر را اطلاع داده از نزدیکان باشگاه یوونتوس است که اتفاقا چندی پیش انتقال رونالدو به یوونتوس را اطلاع داده‌بود می‌توان گفت انتقال گواردیولا به تورین بیشتر از یک شایعه است و باید آن را جدی گرفت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز