خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا ؛

یوونتوس 2 - 2 تاتنهام ؛طوفان ده دقیقه ای هیگواین برای برد کافی نبود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۸۲

تاتنهام با تساوی پرگل مقابل یوونتوس، دست پر به لندن برگشت.

به گزارش ایلنا،  تیم های یوونتوس و تاتنهام در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 امشب برابر هم صف آرایی کردند. در این دیدار که در تورین و به میزبانی یوونتوس برگزار شد، شاگردان آلگری در حالی که با دو گل از حریف خود پیش بودند، با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدند تا با این نتیجه، کار یووه برای دیدار برگشت سخت شود.

یووه در این دیدار خیلی زود به گل رسید، گونزالو هیگواین در دقیقه 2 دروازه تاتنهام را باز کرد. تنها 6 دقیقه بعد هیگواین این بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

در ادامه تاتنهام برای جبران گل جلو کشید، تا اینکه هری کین ستاره این روزهای تاتنهام یکی از گل های خورده را پاسخ داد.دقایق پایانی نیمه اول یوونتوس بازهم صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اینبار ضربه هیگواین با برخورد به تیر دروازه به اوت رفت تا نیمه اول این دیدار با برتر ی 2 بر یک یوونتوس به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم بازی در میانه زمین دنبال می شد تا اینکه دقیقه 71 کریستین اریکسن برای تاتنهام گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای را در بر نداشت تا بازی با همان نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز