خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم بیشتر به اینتر گل بزنیم؛

کنته: بهتر است اگر می‌بازیم، تهاجمی ببازیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۶

ما خودمان را برای تک‌تک دقایق این بازی آماده کرده بودیم و حتی در مورد نحوه‌هایی که ممکن است پیرلو را مهار کنند یا خیر تمرین کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تاکید کرد که تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری را نیز وارد دروازه اینتر میلان کند.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کنته بعد از پیروزی ۱-۳ تیمش مقابل اینتر به اسکای سپورت گفت: ما این بازی را بردیم، این خوب است. ما خودمان را برای تک‌تک دقایق این بازی آماده کرده بودیم و حتی در مورد نحوه‌هایی که ممکن است پیرلو را مهار کنند یا خیر تمرین کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما خوب بازی کردیم و حیف شد گلی را خوردیم که کمی ما را نگران کرد. مردم می‌پرسند من چرا مثل دیوانه‌ها در کنار زمین دستانم را تکان می‌دادم چون می‌دانستم تنها در یک لحظه مناسب است که می‌توان به گل رسید.

کنته متذکر شد: ما تیمی هستیم که بیشترین گل‌ها را در سری A به ثمر رسانده‌ایم ولی می‌توانستیم دراین بازی گل‌های بیشتری بزنیم. هندانوویچ دروازه‌بان حریف، چندین فرصت خیلی خوب ما را مهار کرد. ما هم به اندازه کافی در زدن این ضربه‌ها دقیق نبودیم. من بیشتر از عملکرد تیم خوشم آمد و راضی هستم.

وی همچنین تاکید کرد: من به عنوان یک بازیکن در پست هافبک بازی می‌کردم و جلو می‌رفتم تا جای مهاجم تیم را بگیرم. این شیوه تهاجمی همیشه در ذهن من به عنوان یک بازیکن و حالا به عنوان یک سرمربی نقش بسته و همیشه می‌خواهم خلاقیت داشته باشم. من می‌گویم بهتر است در یک بازی اگر هم می‌بازیم، تهاجمی ببازیم، یعنی دقیقا همان نمایشی که هفته گذشته مقابل لاتزیو به میدان گذاشتیم تا اینکه بخواهیم دائما دنبال توپ بوده و بازی را مساوی به پایان ببریم.

کنته در ادامه خاطرنشان کرد: من به عنوان یک بازیکن ۵ اسکودتو فتح کردم و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و تمام افتخارات ممکن را کسب کردم، پس فقط امیدوارم بازیکنانم هم من را دنبال کرده و حتی آماری بهتر از من کسب کنند.

سرمربی یووه درمورد سبک بازی تیمش گفت: این عجیب است که ما ضد حمله ترتیب می‌دهیم چون بازیکن مناسبی با این ویژگی‌ها نداریم. ما حریفان را مطالعه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم نقاط قوت آنها را محدود کنیم ولی همچنان نقاط قوت خود را حفظ کرده‌ایم.

وی در مورد جذب اوسوالدو به عنوان بازیکن قرضی نیز گفت: این فرصتی بود که ما از آن بهره بردیم. اوسوالدو بازیکنی بود که یووه واقعا تمایل زیادی به جذب او داشت و خود او هم حاضر شد تا با کاهش رقم دستمزدش به اینجا بیاید. ما خوشحالیم بازیکنی داریم که کیفیت خط حمله ما را بهبود می‌بخشد چون هم در سری A و هم در لیگ اروپا رقابت خواهیم کرد. این خیلی خوب است که بازیکنی آنقدر دوست دارد در یووه بازی کند که حاضر است رقم دستمزدش را برای انتقال به تیم ما بکاهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز