خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد سفر‌های هیجان انگیز در اسفند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۴۱

انتخاب مقصد گردشگری در نوروز یکی از هیجان‌انگیزترین کار‌های پایان سال است با توجه به سلایق همسفران می‌توانید مقصدی مناسب را در میان تور‌های نوروزی آژانس مقتدر سیر انتخاب کنید. در اینا چند شهر پرطرفدار را به شما پیشنهاد می کنیم.

ایلنا؛ سفر به سرزمین اعجاب انگیز و مدرن چین

در تور چین شگفتی‌های زیادی در انتظار شماست. تورهای آژانس مقتدر سیر برای چین به مقصد پکن، شانگهای، هانگزو و گوانجو به صورت ترکیبی و تک مقصدی برنامه‌ریزی شده اند.

تمام تور‌ها دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند. در پکن حتما به دیدن دیوار مشهور چین بروید اینجا هم یکی از شگفتی های مشهور چین است این دیوار  بزرگ دنیا را چینی‌ها برای دفاع از سرزمی نشان ساخته‌اند معروفترین قسمت این دیوار بادالینگ و سی تامای است. یادتان باشد حتمابه شهر ممنوعه بروید وقتی در شهر ممنوعه قدم می‌زنید به این فکر کنید که چگونه حدود ۵۰۰ سال زندگی متفاوتی برای امپراطور‌ها و خدمه در این شهر در جریان بوده و هیچ ارتباطی با مردم نداشته‌اند اینجا یک مجموعه عظیم باستانی و سلطنتی است.

زیباترین منطقه شانگ‌های پودونگ است که بسیاری از غذاهای خیابانی چینی را هم در اینجا امتحان کنید.

تورهای لحظه آخری چین برای سفر ارزان یه این کشور بسیار مناسب هستند در این روزهای اسفند ماه و قبل از نوروز می‌توانید خیلی به صرفه به گشت و گذار بروید. تورهای چین در اسفند و فروردین از حدود ۴ شب تا ۹ شب به صورت ترکیبی و تک مقصدی برنامه‌ریزی شده اند برای اطلاعات دقیق از تور‌ها وب‌سایت آژانس را بررسی کنید.

در چین هتل های خوب و ارزان فراوان یافت می‌شود و با خیال راحت یک هتل سه ستاره ارزان می توانید رزرو کنید تمام هتل‌های تور چین دارای صبحانه رایگان هستند خدمات خوبی را ارایه می دهند.  

در گوانجو و شانگهای برای خرید کردن وسایل و اجناس تقلب فراوان پیدا می شود اگر به دنبال خرید در این بازار‌ها هستید که به فیک بازار معروفند چانه زدن را فراموش نکنید.

تمامی تور‌های چین با پرواز مستقیم ماهان و با ترنسفر‌های فرودگاهی با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید تا کارشناسان آژانس زمان کافی برای دریافت ویزای مسافرتی شما داشته باشند به همراه بهترین همسفر خود برای کشف چین سفر کنید. 

پیشنهاد سفر‌های هیجان انگیز  در اسفند

سفری لذت‌بخش به دبی را تجربه کنید

تور دبی برای بسیاری از مردم و همینطور خانواده‌ها لذت بخش است در این روزها دبی هوای دلچسبی دارد وخیلی ارزان با یک تور لحظه آخیر دبی می‌توانید سفری به صرفه داشته باشید برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تور‌های دبی را ببینید هتل زیبایی را انتخاب کنید و چند روزی را تعطیل کنید و سفر در اسفند ماه را تجربه کنید.

 دبی به غذاهای خوشمزه عربی و بین المللی معروف است از همبرگر‌های عربی نوش جان کنید و در کافه های اطراف خور نوشیدنی عربی بنوشید.

برای تعطیلات نوروز هم می‌توانید روی سفر به دبی فکر کنید هم هوایی بسیار خوب دارد و هم بسیار نزدیک ایران است و خستگی پرواز طولانی وجود نخواهد داشت. در دبی با هر بودجه می‌توانید هتل خوب رزرو کنید از سه ستاره‌های دیره گرفته تا برج‌های پنج ستاره خیابان شیخ زائد با استخرهای رو به دریا تمام هتل های پیشنهادی آژانس دارای صبحانه هستند و هر روزتان را لذیذ و دلچسب آغاز می‌کنید.

بهرتین فرصت خرید در بی همین روزهاست که امارات مال و دبی مال تخفیف‌های خوبی دارند و خرید سالانه خوبی می‌توانید داشته باشید.

تور‌های دبی یکی از آسوده ترین تورها هستند در آژانس مقتدر سیر دامنه انتخاب زیادی برای انتخاب پرواز دارید، هواپیمایی امارات، ماهان، ایر عربیا و ایران ایر می‌توانید به دبی پرواز کنید تمام پکیج تور های دبی شمال خدمات اخذ ویزا و ترنسفر فرودگاهی می‌شود و به آسانی به هتل دست رسی خواهید داشت.  

برای شرکت در مراسم نوروزی دبی و بودن در نوروزی این شهر با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

پیشنهاد سفر‌های هیجان انگیز  در اسفند

سفر ارزان به سواحل دریای مدیترانه با تور آنتالیا

تور‌ آنتالیا مخصوص ماجراجوهایی است که اقامت در هتل‌های خوب نیز برایشان اهمیت دارد.

در این روزهای اسفند ماه با تور‌های لحظه آخری آنتالیا با حدود هزینه کمتر از ۲ میلیون تومان می‌توانید یک هفته به این شهر زیبای ساحلی سفر کنید.

اینجا انتخاب خوبی برای سفر دربهار است بهتر است که هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را بررسی کنید معمولا هتل‌های آنتالیا دارای خدمات سرو کامل وعده‌های غذایی هستند. معمولا این هتل‌ها استخرهای سر پوشیده و باشگاه ورزشی دارند که روزهای اقامت برای شما به یادماندنی و لذت بخش باشد.

برنامه‌ریزی سفر آنتالیا یک هفته ای است پروزا‌های متعدد ترک و ایرانی برای تور انتالیا درنظر گرفته شده میتوانید از میان هواپیمایی‌های ترک اطلس جت، پگاسوز و سان اکسپرس و یا پرواز‌ ایران ایر، قشم ایر و ماهان انتخاب کنید، تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی هستند و بسیار آسوده به هتل می‌رسید.

در روزهای سفر به بخش قدیمی شهر به نام کالیچی نیز سری بزنید و در کافه‌هایش قهوه ترک نوش جان کنید.

گردشگران همراه آژانس مقتدر سیر دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند به گشت شهری بروید و در مال آو آنتالیا خرید کنید البته اگر به دنبال خرید ارزان تر‌هستید حتما اوت لت دپو را هم ببینید.

با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای اسفند و فرودین ماه تور آنتالیا را با پرواز های چارتر ارزان بررسی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز