خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره بانک سپه؛

برای انجام مطلوب فرایندهای ادغام آمادگی کامل داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۰۶

پیرو صدور اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص ادغام چهار بانک و یک مؤسسه اعتباری وابسته به‌نیروهای مسلح در بانک سپه، مدیرعامل این بانک طی اطلاعیه آمادگی کامل بانک سپه برای انجام مطلوب مأموریت‌های محوله و اجرای فرایندهای ادغام بانک‌های مذکور در نخستین بانک ایرانی را اعلام کرد.

به گزاش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، در اطلاعیه محمدکاظم چقازردی، رئیس هیئت مدیره بانک سپه، ضمن اشاره به‌قدمت 95 ساله این بانک در نظام اقتصادی کشور، تصریح‌شده است: بانک سپه با تکیه‌بر پشتوانه اعتماد عمومی، تجارب مدیریتی، ظرفیت دانشی نیروی انسانی متعهد و مسئولیت‌پذیر خود و همچنین به‌مدد پشتیبانی ارکان محترم نظام و همکاری مؤثر بانک‌های ادغام شونده برای انجام مطلوب فرایندهای عملیاتی ادغام در قالب یک برنامه جامع و مدون، از آمادگی لازم برخوردار است.

در اطلاعیه رئیس هیئت مدیره بانک سپه به‌وضعیت مناسب، ظرفیت‌های مدیریتی و کارآمدی نیروی انسانی توانمند و باانگیزه بانک‌های ادغام‌شونده در مسیر انجام این طرح ملی به‌عنوان گامی اساسی در راستای اصلاح نظام بانکی کشور، تأکید شده است.

در این اطلاعیه آمده است: با تشکیل مدیریت ویژه امور ادغام و تبیین مسئولیت‌های جدید هیئت‌مدیره بانک و نیز همکاری لازم توسط مدیران محترم بانک‌های ادغام شونده، ان‌شاءالله در سایه عنایات پروردگار متعال، عملیات ادغام بانک‌های مذکور با رویکرد استمرار ارائه خدمات مطلوب به کلیه ذی‌نفعان، محقق خواهد شد.

چقازردی در این اطلاعیه یادآور شده است: تا زمان انجام کلیه فرایندهای ادغام، بانک‌های قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، انصار و مؤسسه اعتباری کوثر، کماکان نسبت به ارائه خدمات بانکی به خانواده محترم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران، اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز