خبرگزاری کار ایران

جلالی: تعویض های برانکو باعث تساوی شد / جلوی استقلال بهتر بازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۵۰

سرمربی نساجی مازندران گفت: . اگر یکی دو بازیکن مصدوم ما برسند شرایط بهتر خواهد شد و دست ما باز می‌شود. ما زمان کافی برای تمرین داریم و مطمئن باشید که مقابل استقلال از امروز هم بهتر بازی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفت: احساس می کنم بازی از آن چیزی که انتظار داشتم سخت تر شد. به خصوص در نیمه دوم که تعویض می کردند قوی تر می شدند. آن چیزی که باعث شد بازی مساوی شد نفراتی بودند که از روی نیمکت به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند. ما تحلیل خوبی از این بازی داشتیم. در نیمه اول کار خوب پیش رفت اما در نیمه دوم کار سخت شد. داوری هم باتجربه و خوب قضاوت کرد. 

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید ما با انبوهی از بازیکنان آسیب‌دیده مواجه هستیم و حتی دیروز حامد شیری در تمرین آسیب دید. من از بازیکنان تیمم راضی هستم که با  همه وجود بازی کردند و در مسیر پیشرفت قرار دارند. خوشحالم که هواداران کنار ما بودند و ما در مسیر خوبی قرار داریم و هواداران بدانند که در آینده آ‌نها را بیشتر خوشحال خواهیم کرد. 

جلالی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال افزود: هدف ما این است که بهتر شویم. اگر یکی دو بازیکن مصدوم ما برسند شرایط بهتر خواهد شد و دست ما باز می‌شود. ما زمان کافی برای تمرین داریم و مطمئن باشید که مقابل استقلال از امروز هم بهتر بازی می‌کنیم. به هر حال شرایط زمین و بارندگی امروز روی کیفیت بازی تاثیر داشت و بازیکنان پرسپولیس به دلیل میانگین قبلی بهتری که داشتند روی بازی روی هوا شرایط بهتری به ما داشتند. شاید اگر بازی روی زمین انجام می‌شد شرایط برای ما بهتر بود. 

سرمربی تیم نساجی درمورد اینکه مقابل پرسپولیس به نظر می‌آمد آنها شرایط بهتری داشتند، افزود: باید بپذیرید که ما مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم و آنها پرمهره‌ترین تیم  ایران هستند و در نظر بگیرید که بضاعت ما همین است. من از همه بازیکنانم ممنون هستم که با همه توان بازی کردند اما نقص‌هایی هم داریم. به هر حال گاهی کاری از دست مربی برنمی‌آید همانطور که من بین دو نیمه به بازیکنان سفارش کردم که توپ را به میانه زمین ببرند و گاهی بازیکن می‌خواهد این کار را انجام دهد اما سطح مهارت حریف آنقدر بالاست که اجازه این کار را نمی‌دهد. دیدید که وقتی مهدی ترابی به زمین آ‌مد کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگین شد اما ما از همان‌جایی ضربه خوردیم که به بازیکنان گفته بودم آنجا را ببندند. ما امروز مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم اما ضعف‌هایی هم داشتیم. 

جلالی در مورد اینکه برانکو معتقد بوده داور دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفته، خاطرنشان کرد: من چنین صحنه‌هایی را ندیدم که پنالتی باشد در مسجد سلیمان هم دیدید که چه شد و این مسائل بخشی از فوتبال ما شده است. 

سرمربی تیم نساجی درباره اینکه تیمش از حریفان جلو می‌افتد اما توان حفظ کردن نتیجه را ندارد و گل می‌خورد، گفت: موضوع خوبی را مطرح کردید من در رختکن به بچه‌های تیم گفتم که باید از گلی که می‌زنیم محافظت کنیم؛ چرا که گل زدن ساده بدست نمی‌آید. ما در مسجد سلیمان دو گل جلو بودیم اما در چهار دقیقه دو گل خوردیم یا امروز از پرسپولیس جلو افتادیم اما باز هم گل مساوی را دریافت کردیم. باید کار کرد تا این ضعف‌ها برطرف شود ما این مسائل را ‌آسیب‌شناسی می‌کنیم و باید روی این مسائل بیشترکار کنیم و متمرکزتر شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز