خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم اخذ مصوبه شورای ترافیک برای احداث بازارچه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۴۲

مهدی رازجویان گفت: برای احداث بازارچه باید مصوبه شورای ترافیک اخذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان صبح امروز در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های مازندران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: متأسفانه با توجه به خطراتی که در سال‌های گذشته پیش آمده است، می‌طلبد که مراسم‌های آئینی و سنتی اجرا شود تا بازتاب و خطرات منفی نداشته باشد.

وی به بر برگزاری جشن‌های مذهبی و سنتی در ایام نوروز و اماکن فرهنگی و مذهبی در استان تاکید کرد و افزود: همکاری دستگاه‌ها برای برپایی پرشور این جشن‌ها همکاری لازم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه دولت در سال 98 در مضیقه اقتصادی قرار دارد ،گفت : هر اقدامی که توسط بخش‌های مختلف از جمله شهرداران انجام شود، بارقه امید در دل مردم ایجاد می‌شود زیرا مردم همیشه پای کار هستند و به نظام و انقلاب دل بسته‌اند.

وی با بیان اینکه نگهداری رودخانه‌ها در محدوده شهرداری‌ها به شهرداران واگذار می‌شود تصریح کرد: دیواره سازی رودخانه‌ها نیز به شهرداری‌ها واگذار می‌شود و در این راستا چند رودخانه به عنوان پایلوت درنظر گرفته شده است.

رازجویان ادامه داد: در برخی از شهرها بازارچه‌هایی با داربست در حال ایجاد است که علاوه بر مشکلات ترافیکی، امکان بروز حادثه وجود دارد و شهرداران باید در انتخاب مکان برای احداث بازارچه‌های موقت دقت بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح میراث ماندگار برای کاشتن یک میلیون نهال اجرایی شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز