خبرگزاری کار ایران

واگذاری 11 خدمت اداره کل پایانه های گیلان به دفاتر پیشخوان دولت

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۳۸۲

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان از واگذاری 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به 342 دفتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حدادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه تعداد خدمات قابل ارائه در واحدهای الکترونیکی ( دفاتر پیشخوان ) و صرفه جویی در زمان، هزینه و مسافت طی شده توسط ارباب رجوع ، امسال 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان  به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

وی افزود: این خدمات شامل تشکیل پرونده متقاضیان تاسیس مراکز معاینه فنی وسایط نقلیه سنگین برون شهری ، تشکیل پرونده جهت تمدید پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا، تشکیل پرونده جهت تمدید پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر و درخواست نصب تابلو اختصاصی در جاده ها ، درخواست تمدید نصب تابلو اختصاصی در جاده ها است.

حدادی همچنین تشکیل و تکمیل پرونده اولیه تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی ، تشکیل پرونده ثبت نام مینی بوس روستایی ، اطلاع رسانی نوسازی ناوگان مسافر،اطلاع رسانی نوسازی ناوگان باری ، اطلاع رسانی اخذ پروانه عبور بارهای ترافیک و ثبت اطلاعات رانندگان مسیرهای روستایی در سامانه مربوطه جهت صدور مجوز فعالیت راننده حمل و نقل روستایی را از دیگر خدماتی معرفی کرد که در سالجاری به دفاتر پیشخوان واگذار گردیدند.

وی با اشاره به حجم و گستره کاری بالا در این حوزه ، بر ضرورت رعایت اصل تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود : به منظور تسلط بر فرایندهای انجام کار و بخشنامه های مرتبط با نوع خدمت در حوزه حمل و نقل جاده ای و پرهیز از هرگونه انحراف در روند انجام خدمات واگدار شده، دستورالعمل هاو آیین نامه های ابلاغی سازمان متبوع ، طی یک دوره آموزشی به مدیران و متصدیان دفاتر پیشخوان دولت در استای ارائه گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان یادآور شد: این دوره آموزشی با حضور 300  نفر از مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان سطح استان طی 4 روز برگزار گردید و فرایند انجام خدمات واگذار شده توسط کارشناسان ادارات حمل و نقل کالا ، مسافر، روستایی، ایمنی و ترافیک و امور بازرگانی و سرمایه گذاری این اداره کل برای شرکت کنندگان تشریح شد.

به گفته وی خدمت تمدید کارت هوشمند مسافری و باری از سال 90 به دفاتر پیشخوان دولت در استان واگذار شده و در حال حاضر این 11 مورد از خدمات اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در دفاتر پیشخوان دولت در شهرستانهای رشت ، رودبار، فومن، صومعه سرا، شفت، انزلی ، آستارا، تالش، لاهیجان، لنگرود ، املش ، رضوانشهر، اسالم، کوچصفهان ، لشت نشا ، خمام و خشک بیجار ارائه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز