خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از 20 هزار اصله نهال در آبیک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۵۴

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از توزیع 20 هزار و 700 اصله نهال دراین شهرستان طی هفته منابع طبیعی خبر داد.

حمیدرضا رضانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طی هفته منابع طبیعی 20 هزار و 700 اصله نهال بین شرکت‌ها، شرکت و صنعت، دهیاری‌های روستاها و پادگان انصارالمهدی شهرستان آبیک توزیع می‌شود.

وی افزود: نهال‌های توزیع شده شامل نهال‌های زبان گنجشک، سروخمره‌ای، کاج تهران، ارغوان، زیتون تلخ، عرعر، صنوبر و سنجد به تعداد محدود می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری مراسم غرس نهال در مدرسه ابتدایی علامه طباطبایی شهر آبیک و مراسم کاشت درخت در دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی و ادامه داد: در نمازجمعه این هفته شهر آبیک گزارشی از عملکرد این اداره به مردم ارائه می‌شود.

اجرای پروژه‌های آبخیزداری با 15 میلیارد ریال اعتبار

رضانژاد اضافه کرد: با حضور استاندار قزوین، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان قزوین مراسم غرس نهال در شهرک صنعتی کاسین یک برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از پروژه‌های آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز شهرستان آبیک در هفته منابع طبیعی با حضور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان بازدید می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه‌‌های آبخیزداری با 15 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای کهوانک، یانس‌آباد، بهجت‌آباد و منطقه کتیل‌دره روستای طیخور شهرستان آبیک بیان کرد: این پروژه‌ها به منظور جلوگیری و کنترل از سیلاب و روان آب اجرا شده که شامل بندسنگ ملاتی، بندگاویونی و خشکه‌چین می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز