خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰ میلیارد اقلام تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۰۴

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف انبار بزرگ اقلام آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران و کشف یک میلیون قلم کالای فاسد به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کیوان ظهیری در توضیح این خبر، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از شرکت های آرایشی و بهداشتی اقدام به توزیع کالای تاریخ گذشته در سطح شهر می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که این شرکت هزاران قلم کالای آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را در یک سوله هزار متری در بزرگراه شهید لشکری جمع آوری و دپوی کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار دادسرای جرایم پزشکی و دارویی قرار گرفت، گفت: با دستور قضائی تیم عملیات کلانتری چیتگر با هماهنگی کارشناسان غذا و داروی وزارت بهداشت در محل سوله حاضر شده و از اقلام آرایشی بهداشتی نمونه برداری کردند که در بررسی های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف نداشته و برای سلامت مصرف کنندگان خطر ناک می باشد .

سردار ظهیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان انبار موصوف پلمب شد تا کالای غیر قابل مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار نگیرد.

وی اعلام کرد: در این انبار بیش از ۴۶ نوع کالا به تعداد یک میلیون قلم که به گفته کارشناسان ارزش آن به  بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال می رسد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از مردم خواست با توجه به ایام پایانی سال و تمایل شهروندان به خرید اقلام آرایشی و بهداشتی در خرید خود دقت بیشتری داشته باشند تا سلامت آنان به مخاطره نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز