خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ ساقی مواد در تهرانسر

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۵۷

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ۲ تن از توزیع کنندگان مواد مخدر در غرب تهران و کشف ۲۰ کیلوگرم شیشه در مخفیگاهشان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "کیوان ظهیری" در توضیح این خبر گفت: پرونده ای با موضوع توزیع شیشه در پی تماس های تلفنی شهروندان در کلانتری ۱۵۰ تهران سر تشکیل شد که در آن شاکیان که جمعی از اهالی محل ساکن در تهرانسر بودند، عنوان کرده بودند ۲ موتور سوار اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران با مراجعه به محل های اعلامی به دست آوردند که متهمان میانسال بوده و به طور مستمر در طول شبانه روز در منطقه تهرانسر با موتورسیکلت تردد دارند و به صورت خرد اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی که توسط عملیات کلانتری ۱۵۰ انجام شده مشخص شد که مخفگیاه متهمان در افسریه بوده و آنان شیشه را در مغازه لوازم شیمیایی فروشی پنهان و پس از بسته بندی کردن در تهرانسر توزیع می کنند.

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: با شناسایی محل سکونت و مغازه متهمان، ماموران عملیات کلانتری تهرانسر این محل ها را تحت کنترل نامحسوس قرار داده تا سرانجام در ساعت ۱۵:۰۰ نهم اسفند ماه زمانی که متهمان در داخل مغازه شان بودند، قبل از هرگونه اقدامی برای متواری شدن، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مغازه متهمان ۲۰ کیلوگرم شیشه بسته بندی شده و آماده برای فروش و همچنین ترازوی دیجیتال و ... کشف شد، افزود: موتورسیکلت متهمان که در جلوی مغازه پارک شده بود نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهمان ۴۸ و ۵۱ ساله و متاهل و دارای خانواده هستند در همان تحقیقات اولیه صراحتا به توزیع شیشه در تهرانسر اعتراف و پلیس مبارزه با مواد مخدر برای تحقیقات تکمیلی ارجاع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز