خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی و توسعه اموراقتصادی استانداری مازندران تاکید کرد:

لزوم اصلاح نظام اداری در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۶۲

معاون هماهنگی وتوسعه اموراقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه اصلاح نظام اداری کشور با ایجاد نوسازی در ادارات همراه است، افزود:لزوم توجه به این امر می تواند به خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم کمک کند.

به گزارش ایلنا از ساری ،حسن خیریانپور صبح امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که در سالن شماره یک استانداری برگزارشد،اظهارکرد:اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم   این روزهای کشور است.

وی با بیان اینکه اصلاح نظام اداری کشور با ایجاد نوسازی در ادارات همراه است، افزود:لزوم توجه به این امر می تواند به خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم کمک کند.

معاون هماهنگی وتوسعه امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه  بر اساس اصل سوم قانون اساسی دولت موظف به ایجاد یک نظام صحیح اداری است،گفت:باید برای رسیدن به این شیوه مشکلات و بروکراسی های اداری حل شود.

خیریانپور با اشاره به اینکه اصلاح نظام اداری باید سرلوحه کار قرارگیرد،افزود: هشت برنامه در خصوص نظام تحول کشور مصوب شده است.

وی گفت:نهادینه سازی فرهنگ سازمانی بر اساس کرامت انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه آموزش و رشد نیروی انسانی در دستگاه های دولتی امری مهم است،تصریح کرد:چابک سازی و منطقی کردن ساختار تشکیلات اداری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:توسعه دولت الکترونیک با هدف تسریع در خدمت رسانی امری ضروری است.

خیریانپور دانش بنیان کردن نظام تحول اداری؛قانون مداری و حفظ سلامت مردم،کارآمدسازی نیروی اداری،برقراری یک نظام ارزیابی مناسب مهم ترین کلیدواژه های توسعه و بهینه سازی خدمت درست به شهروندان و اصلاح ساختار اداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز