خبرگزاری کار ایران

کوهپیایه‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

قوه قضاییه با تقسیم وجوه نقد متهم پرونده سکه ثامن، به مال‌باختگان عیدی بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۸۶

وکیل مال‌باختگان پرونده سکه ثامن گفت: موکلان نسبت به اموال توقیف شده ادعایی ندارند درخواست آنها این است وجوه نقدی که در بانک وجود دارد، بین آنها تقسیم شود.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به پرونده مالباختگان سکه ثامن عنوان کرد: من اخیرا نامه‌ای خطاب به معاون اول قوه قضاییه نوشتم و درخواست کردم وجوه نقد متهم قبل از عید در مرحله دادسرا بین مالباختگان تقسیم شود.

وی افزود: ایشان روی نامه من خطاب به دادستان تهران نوشتند و دستور این کار را دادند امام بعد دادستان تهران مصاحبه کرد و گفتند به چند دلیل این کار امکان‌پذیر نیست و با این کار موافقت نکردند.

وکیل مال‌باختگان پرونده سکه ثامن گفت: اولا گفتند که همه اموال را نمی‌توانیم الان بفروشیم چون مستلزم تشریفات قانونی و مزایده و از این قبیل اقدامات است و دوم اینکه طلب همه شکات مساوی نیست و در مرحله دادسرا رای قطعی صادر نشده و بعد از صدور رای قطی این پرداخت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: موکلان نسبت به اموال توقیف شده ادعایی ندارند درخواست آنها این است وجوه نقدی که در بانک وجود دارد، تقسیم شود دوم اینکه میزان طلب شکات در بازپرسی مشخص شده است و ما درخواستمان این است به نسبت طلب شکات وجه نقد توقیفی بین آنها تقسیم شود.

کوهپایه‌زاده خاطرنشان کرد: نکته شوم اینکه درست است رای قطی صادر نشده اما از باب رد مال درخواست استرداد وجه نقد را نداریم درخواست ما از باب مصالحه بیان شاکی و متهم است. یعنی متهم خودش رضایت کامل دارد در همین مرحله وجوه توقیف شده بین موکلان توزیع شود و این پول به نسبت سهامشان تقسیم شود. این پروسه تا صدور رای قطعی زمان بر است هر لحظه زودتر این پول پرداخت شود وظیفه احقاق حق توسط مقام قضایی سریعتر و بهتر انجام شده خصوصا با دستور معاون اول قوه قضاییه این کار در شب عید، عیدی بزرگی از طرف قوه قضاییه به موکلان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز